אצילי, שכטר ושוינפלד בתמונת הרכב מכבי ת"א לקריית שמונה

עומר אצילי
עומר אצילי | אריאל שלום

איביץ' מעוניין לחלק עומסים לקראת שבוע שיכלול שלושה משחקים והקשר, שחזר לאחרונה מפציעה ארוכה ונכנס לכושר במהלך הפגרה, עשוי לפתוח. שני החלוצים מתחרים על מקום ב-11 על חשבון אופואדו הפצוע

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אלופת המדינה מכבי תל אביב תפתח שבוע צפוף מחר (שבת, 17:10, שידור ישיר בספורט4) עם משחק חוץ נגד הפועל קריית שמונה, שבו תנסה לשמור על רשת נקייה בפעם ה-11 ברציפות מתחילת העונה. ביום רביעי יפגשו הצהובים את הפועל תל אביב לדרבי הגדול ובשבת הבאה יארחו את מכבי נתניה בבלומפילד.

מעבר לרצון להתחיל את השבוע העמוס עם ניצחון ושמירה על המקום הראשון בטבלה, מכבי תל אביב מקווה להחזיק לפחות 11 דקות ללא ספיגת שער בפתיחת המשחק כדי שהשוער דניאל טננבאום ישבור את שיאו הוותיק של גירא אנטמן, מעונת 1988/89. כמו כן, האלופה תנסה לשבור את השיא העולמי למשחקים ללא ספיגה מתחילת העונה, בו היא מחזיקה נכון לעכשיו יחד עם אספרנסה הטוניסאית, שהצליחה ב-2001 לשמור על רשת נקייה במשך 10 משחקים רצופים.

המאמן ולדימיר איביץ' צפוי להשתמש במרבית שחקני הסגל בשבוע הקרוב כדי לחלק עומסים, כאשר כבר מחר הוא צפוי לבצע לפחות שינוי אחד בהרכב: איתי שכטר או ארון שוינפלד יפתחו בחלק הקדמי במקומו של צ'יקו אופואדו הפצוע, שלא ייכלל בסגל. שחקן נוסף שנמצא בתמונת ההרכב הוא עומר אצילי, שניצל את השבועות האחרונים כדי לחזור לכושר משחק לאחר שהחלים לחלוטין מפציעה ארוכה. ניק בלקמן ואורוש ניקוליץ' הפצועים יחסרו גם הם, ויחד עם אופואדו, השלושה צפויים להחמיץ את הדרבי העירוני.


11 דקות משבירת השיא של אנטמן. טנננבאום (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי