זעזוע בהפועל חדרה: אורי גוטמן התפטר, ניסו אביטן יחזור?

אורי גוטמן
אורי גוטמן | אריאל שלום

באופן מפתיע מאוד, המאמן הצעיר עזב לאחר חילוקי דעות עם הנהלת המועדון, בעיקר בעניין שיתוף שחקנים צעירים. האקס הוזכר כמועמד להחליפו, כמו גם יובל נעים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הלם גדול בהפועל חדרה. המאמן אורי גוטמן ביקש היום (שישי) באופן מפתיע לסיים את תפקידו בקבוצה, זאת בניגוד גמור להישגיו הנהדרים עם הקבוצה במהלך עונתו הראשונה כמאמן ראשי, בה קבוצתו לשעבר רשם הפסד ליגה בודד ומדורגת במקום החמישי בטבלה.

למערכת ספורט1 נודע כי בשבועות האחרונים, ובעיקר לאחר התיקו המאופס נגד בני יהודה, התגלו חילוקי דעות רבים גוטמן ליועץ המקצועי אורן גולן, כשהאחרון הבהיר למאמן כי ישנה חשיבות גדולה לשילוב שחקנים צעירים במשחקי הקבוצה, דבר אשר לא קרה, במיוחד בעניין החלוץ יהונתן לוי.

עוד הבוקר, גוטמן הדריך את אימון הקבוצה, ואף הכין את שחקניו למשחק הקרוב נגד מכבי חיפה. במהלך האימון שוחח עם גולן על מספר דברים, אך לא ציין דבר על המשך דרכו במועדון. בשעות אחר הצהריים יצר גוטמן קשר עם גולן באמצעות הודעה, ובכך ביקש להתפטר באופן מידי.

מהיר מאוד. גוטמן עזב את הפועל חדרה לאחר חצי שנה (דני מרון)
מהיר מאוד. גוטמן עזב את הפועל חדרה לאחר חצי שנה (דני מרון)

כאמור, בעוד יומיים חדרה תתמודד נגד הירוקים במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל, ומי שידריך אותה על הקווים יהיה עוזר המאמן רון קלר. רק לאחר מכן תדון הנהלת המועדון על המאמן החדש, כשמי שעשוי לקבל את המינוי הוא ניסו אביטן, שאימן אשתקד את הקבוצה, הוליך אותה לפלייאוף העליון ועזב בטונים צורמים להפועל תל אביב, ממנה פוטר בתחילת החודש.

כמו כן, מאמן נוסף שהוזכר כמועמד אפשרי הוא יובל נעים, שאימן בעונה שעברה את מועדון ספורט אשדוד, אך פוטר לאחר תקופה קצרה מאוד ולמעשה לא הצליח למצוא קבוצה חדשה מחודש ינואר האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי