בואטנג יפתח בהרכב, בהפועל מרוצים: "קלינגר גרם לרצינות"

עמנואל בואטנג
עמנואל בואטנג | דני מרון

בחודרוב מתכוננים במרץ לבית"ר ירושלים. הקשר חוזר מפציעה היישר ל-11, לקס ודמארי צפויים להיכלל בסגל. במועדון שיבחו את המאמן: "הוא הצליח שלא ידברו כלל על הדרבי"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב פתחה את עידן ניר קלינגר ומשה סיני ערב פגרת הנבחרות עם ניצחון חוץ בצפון, 0:1 על עירוני קריית שמונה וקובי רפואה, שהוציא את "האדומים" לשלושה שבועות של חיבור מחדש בקבוצה. בימים האחרונים גם התברר כי מאור בוזגלו חולה במחלת הנשיקה, ובמקביל הוא ויתר על סרט הקפטן לטובת אוראל דגני, ובמצב הזה מגיעה הקבוצה למשחק נגד בית"ר ירושלים מחר (ראשון) בבלומפילד.


באימון המסכם לפני הצהרים מצפים במועדון שאוהדים שיגיעו למתחם חודורוב יתמכו בשחקנים ובצוות המקצועי ולא יכניסו את השחקנים ללחץ ערב המשחק, שיהיה הראשון של ניר קלינגר על הקווים כמאמן העונה בבלומפילד המחודש. 

גורם במועדון: "קיימת בקבוצה ומסביב לה אווירה שאינה מוכרת העונה, לקראת שני המשחקים הכי יוקרתיים שלנו נגד בית"ר ירושלים מחר ונגד מכבי תל אביב ביום רביעי. כל משחק יתפוס בסיום כותרות ענק, והעובדה שניר קלינגר הצליח שלא ידברו ולו במילה אחת על מכבי ת"א ומתרכזים רק בבית"ר ירושלים מראה על רצינות ומקצוענות שהתוצאה מחר תקרין על הדרבי הגדול נגד מכבי תל אביב".



קלינגר עם בוזגלו. "להיות בהפועל ת"א זו זכות" (מאור אלקסלסי)


רבים במתחם חודורוב מדברים על המפגש נגד בית"ר ירושלים כמשחק שיוקדש עבור ניר קלינגר נגד הקבוצה מירושלים בה אימן בעונה שעברה, ושלדבריהם לא מן הצדק המקצועי שקלינגר לא המשיך בשורותיה לעונה הנוכחית. המאמן עצמו בשיחות העומק ובהתנהלות היומית אינו קושר את עצמו למשחק ולמשקעי עבר ודורש משחקניו לעלות לכר הדשא עבור עצמם כשחקני כדורגל, עבור המועדון ועבור האוהדים, כיוון ש"להיות בהפועל תל אביב זו זכות ענקית".


באימונים ובשני משחקי האימון שקיימה הקבוצה, נגד מכבי פתח תקווה בו הפסידה 0:1 ונגד עירוני רמת השרון בו ניצחה 1:3, למד ניר קלינגר להכיר את כל שחקניו כולל אלו הנמצאים בסגל הרחב ולא שיחקו עד עכשיו. לשחקנים הובהר כי כולם פותחים דף חדש ועד חלון ההעברות שייפתח בתחילת חודש ינואר כולם יזכו להוכיח כי מקומם הוא בהפועל תל אביב.


כרגע קיימת התלבטות באשר להרכב הפותח בעמדת המגן הימני, בין עיאד אבו עביד לעידן כהן, בנוסף לאי ודאות לגבי הקשר הצפון מקדוני סטפן ספירובסקי ששב ממשחקי נבחרתו עם פגיעה בברך. ספירובסקי התאושש בשני האימונים האחרונים, ובאימון יתברר אם הוא כשיר לפתוח בהרכב הראשון. גם הקשר הגנאי עמנואל בואטנג שהחלים מניתוח בברך עשוי לחזור, וקלינגר ינסה למצוא תשובה לשאלה כמה השניים יוכלו לשחק, כשהוא מביא בחשבון גם את הדרבי נגד מכבי תל אביב.


דמבה קמארה. קיבל הסבר לגבי חשיבות המשחק (מאור אלקסלסי)
דמבה קמארה. קיבל הסבר לגבי חשיבות המשחק (מאור אלקסלסי)


הקשר ניר לקס, שהתאושש מבקע, יכול לשוב לשחק אך בספק לפתוח. החלוץ עומר דמארי שב לאימונים והצוות המקצועי יחליט אם לשתף אותו או לתת לו לשבת על הספסל ולשמור אותו לדרבי נגד מכבי תל אביב. אגב, החלוץ דמבה קמארה קיבל מחבריו הסבר ארוך על חשיבות המשחק נגד בית"ר ירושלים ועל היריבות הגדולה בין שני המועדונים.


הפועל תקיים מחר אימון בוקר שאחריו יקבע המאמן ניר קלינגר את הסגל הסופי של 18 שחקנים למשחק. נכון לעכשיו צפויים להגיע לבלומפילד כ-13,000 אוהדי הפועל תל אביב, ועוד 7,000 אוהדי בית"ר ירושלים.



ההרכב המשוער: יואב ג'ראפי, איאד אבו עביד, רז שלמה, אוראל דגני, מרווין פירסמן, רז כהן, עמנואל בואטנג, שי אייזן  פרנסיס קיירמה, עומרי אלטמן ודמבה קמארה

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי