גוטמן: "ברגע שהאיזון הופר, הבנתי שאני חייב לעזוב"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | אריאל שלום

המאמן נפרד מחדרה: "אני איש של סיעור מוחות אך המאמן הוא זה שמקבל את ההחלטות". מחליפו רון קלר אמר לקראת מכבי חיפה: "אנחנו אנדרדוג אך לא נבוא כדי להתבטל". למרות פציעתו של סיסה, מסתמן מערך של שלושה בלמים

(גודל טקסט)

ההתפטרות של אורי גוטמן מאימון הפועל חדרה הדהימה לא רק את הצוות הניהולי והמקצועי, אלא גם את השחקנים שסיימו אתמול (שישי) את אימון הקבוצה והיו מרוכזים בשאלה כיצד לעצור את מכבי חיפה במפגש ביניהם ביום ראשון. אחד השחקנים אמר הבוקר: "אין ספק שזה הדהים אותנו ולצערנו הראש גם בזה. ההכנה שלנו לא מקסימלית, אבל נבוא כרגע במלוא הכוח ונעשה את הכל כדי לא להפסיד במשחק הקרוב. הפתענו כבר את מכבי תל אביב בעבר, וננסה לעשות זאת גם מול מכבי חיפה".

המאמן החדש רון קלר אמר: "אנחנו נמצאים רגע לפני המשחק עם מכבי חיפה, ובתחילתו של שבוע אינטנסיבי עם משחקים גם נגד בית"ר ירושלים והפועל ת"א. נעשה את ההכנה המקסימלית הטובה ביותר שאנחנו יכולים לעשות לקראת המשחק מחר ונקווה שהדברים ימשיכו לעבוד לנו בצורה חיובית כמו לפני הפגרה".

שינויים אפשריים: "יהיו מעט שינויים מבחינה מקצועית, אבל רוב הדברים יהיו מתואמים למה שכבר תירגלנו עד למשחק הזה. כמובן שאחרי מכבי חיפה נחשוב יחד עם הצוות על דברים נוספים".

קלר. האוהדים רצו לתת לו את המפתחות כבר בקיץ (אודי ציטיאט)
קלר. האוהדים רצו לתת לו את המפתחות כבר בקיץ (אודי ציטיאט)

הסיכוי נגד מכבי חיפה: "עוד לפני מה שקרה היינו אנדרדוג מושלם במשחק הזה, ואנחנו רגילים למצב הזה. מכבי חיפה היא אחת הקבוצות הטובות בליגה, עם סגל שחקנים איכותי מאוד שנמצאת בכושר מצוין. אבל אנחנו לא באים להתבטל, נעשה את הכל כדי להמשיך להיראות טוב ולהשיג תוצאות חיוביות. אני מאוד מאמין בכל מי שנמצא פה ובהחלט חושב שאפשר לעשות את זה".

מונה למאמן ראשי גם באמצע העונה שעברה: "אני מנסה לעשות את הטוב ביותר עבור המועדון שלי, הפועל חדרה. אשתדל להביא את המקצועיות והידע שלי לידי ביטוי יחד עם השחקנים במגרש כבר מחר".

מבחינה מקצועית, חדרה ספגה אתמול מכה קשה כאשר נודע כי הפציעה של הבלם ג'ונתן סיסה חמורה ממה שציפו והוא ייעדר בחודש הקרוב. "נעשה הכל על מנת להחזירו במהרה, כי מצפה לנו חודש עמוס" אמרו במועדון מהשרון. במקביל, המאמן החדש רון קלר והצוות שלו מתכננים לעלות למשחק מול הירוקים עם שלושה בלמים, כאשר ירין חסן צפוי לעלות בהרכב הראשון. התלבטות נוספת היא האם לעלות עם מרכז שדה מעובה, שמשמעותו לתת אפשרות לסלומון דניאל לפתוח בהרכב על חשבונו של דידייה קוגבנייה. אליאל פרץ צפוי להשתלב במהלך המשחק.

ג'ונתן סיסה. מכה לחלק ההגנתי (אריאל שלום)
ג'ונתן סיסה. מכה לחלק ההגנתי (אריאל שלום)

בינתיים, המאמן אורי גוטמן נפרד מהמועדון בהודעה קצרה. גוטמן מסר: "רוצה להודות להפועל חדרה ולאנשים שהאמינו בי. אני איש של עבודת צוות וסיעור מוחות, אך בסופו של דבר המאמן הוא זה שמקבל את ההחלטות המקצועיות. ברגע שהאיזון הופר הבנתי שאני חייב לעזוב". עוד אמר על ההחלטה: "את ההחלטה קיבלתי בלב כבד מכיוון שנהניתי בכל רגע במועדון והשחקנים נכנסו לי ללב", ואיחל לקבוצה בהצלחה".

בנושא אחר, בחדרה קיוו כי לראשונה לא ייפתחו הקופות ביום המשחק, אבל לא הצליחו למכור את כל הכרטיסים לאוהדי חיפה ולכן הקופות ייפתחו כרגיל. אוהדי חדרה, אגב, תומכים בקלר. גם בקיץ, לאחר עזיבתו של ניסו אביטן, הם ביקשו לתת צ'אנס לקלר, אך אז הוחלט כי גוטמן יאמן וכעת יקבל המאמן החדרתי הזדמנות משמעותית בליגת העל.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ירין חסן, מנשה זלקה, ויסאם רבאח, חגי גולדנברג, ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני, דידייה קוגבנייה, רועי זיקרי, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי