קינדה התאמן כרגיל, פלומיין וקונסטנטין תורגלו בהרכב

גדי קינדה
גדי קינדה | אריאל שלום

בית"ר מתכוננות להפועל ת"א: הקשר התאושש ויפתח במרכז, הצרפתי תורגל בכנף. קונטה עדיין בספק כאשר המגן הישראלי תורגל במקומו. המאמן ערך אסיפה. תמיר עדי ואנתוני וארן יפתו על הספסל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עשרות אוהדי בית"ר ירושלים פוצצו אתמול (שישי) את האימון ונראה כי האווירה במועדון לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב הופכת למתוחה יותר ויותר ככל שהמשחק מתקרב. "יש משמעות רחבה למשחק הזה, היריבות בצמרת יכולות לברוח לנו, לכן חשוב לשמור על מרחק סביר. סדרת המשחקים השבוע תקבע לאן פנינו מועדות", אמר אחד השחקנים, אחרי שאתמול השליכו האוהדים לעברם רימוני עשן. בית"ר רוצה לחזור לנצח לאחר שנכנעה 3:1 למכבי חיפה במחזור הקודם.

אנטואן קונטה, שזכה לעידוד מהקהל אתמול, ערך היום (שבת) אימון חלקי. שי קונסטנטין תורגל במקומו. גם היום קיים גדי קינדה, כמו בשלושת הימים האחרונים, אימון מלא כשתורגל לצד דן איינבינדר ועלי מוחמד במרכז השדה. אין ספק שחזרתו של הקשר, שהחמיץ את המשחק נגד מכבי חיפה בשל כרטיסים צהובים, היא חיזוק גדול לקבוצה של רוני לוי. קינדה, נזכיר, כבש ארבעה שערים העונה, יותר מכל אחד אחר בקבוצה.

טל בן חיים ופרדי פלומיין המשיכו גם הפעם לקבל את חולצת ההרכב הראשון ואילו אור זהבי עדיין לא התאושש לחלוטין מהפציעה בידו. אם הצרפתי יסופסל, תמיר עדי יפתח במקומו. שלומי אזולאי תורגל גם הוא בחוד כשאנתוני וארן יפתח על הספסל ואמור להיכנס כמחליף. תמיר עדי יפתח על הספסל. יש לציין כי רוני לוי שינה בהמשך את ההרכב, כך שייתן שיערוך שינוי נוסף עד מחר.

פרדי פלומיין. יחזור להרכב? (דני מרון)

מוקדם יותר הוא קיים אסיפה טקטית שהתמקדה בהפועל תל אביב דרך המשחק האחרון שלה. הוא הזהיר בעיקר מהנעת הכדור בחלק הקדמי שלה וציין את נקודות התורפה בחלק האחורי. כ-7,100 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה לבלומפילד, לאחר שכל הכרטיסים נמכרו.

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין (אנטואן קונטה), דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, מקס גרצ'קין; דן איינבינדר, עלי מוחמד, גדי קינדה, פרדי פלומיין (תמיר עדי), ליוואי גרסיה; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי