כץ כעס על היכולת ההגנתית: "המשחק נגד נס ציונה קריטי"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

הבעלים הביע חשש מהמשחק נגד מכבי נתניה אך גם שיחת הסקייפ לא עזרה: "לא יודע מה קורה לנו, אשוחח עם הצוות המקצועי, שוב ספגנו שלושה שערים". בוזגלו ינותח בשני, ורמוט יחזור לאימונים, צפויה מהפכה בהרכב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה מהפגרה עם הפסד ביתי מאכזב 3:1 למכבי נתניה אתמול (שבת) מה שהכעיס את הבעלים יואב כץ. במועדון היה חשש גדול לפני המשחק כשכץ עצמו אף ערך שיחת סקייפ עם השחקנים אך זה לא עזר. כץ לא אהב את משחק ההגנה של קבוצתו שהתפרקה על אף ששיחקה מחצית שלמה נגד עשרה שחקנים. כץ אמר: "משחק ההגנה שלנו גרוע, ואני מדבר על כל הקבוצה. ההגנה מתחילה מההתקפה ואת זה לא היה לנו במשחק הזה. בכלל, ספגנו שלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים כולל משחק האימון נגד בני סכנין וצריך לתת את הדעת על כך".

דבר נוסף שמטריד את הבעלים – העובדה שהקבוצה נראתה מבולבלת לאחר שנס זמיר השווה. כץ אמר: "אני לא יודע להסביר מה עובר עלינו ואשוחח על כך עם הצוות המקצועי. בכל מקרה, המשחק הקרוב נגד סקציה נס ציונה הופך למשמעותי מאוד עבורנו". שניים שספגו לא מעט ביקורת הם דור מלול ואלי בלילתי, שלא עמד ליד הכדור ולא הפריע לקניקובסקי לבשל את השער השני של מכבי נתניה.

לקראת המשחק ביום רביעי יבצע סילבס מספר שינויים בהרכב וייתכן שבלילתי יאבד את מקומו לניקולה גולאן שחזר לאחרונה לכשירות מלאה ופתח על הספסל במשחק אתמול (שבת). מי שבוודאות לא ישחק הוא הקשר אלמוג בוזגלו שיעבור ניתוח בכתפו. כץ התייחס לבוזגלו: "לצערי זאת כבר שנה שנייה ברציפות בה אנחנו מאבדים אותו בגלל פציעה. מדובר בשחקן מצוין והוא אחד החשובים ביותר בקבוצה אך אין ברירה ואני מקווה שיחזור בריא במהרה".

גילי ורמוט. יחזור לאימונים (מאור אלקסלסי)

שחקן אחר שיחזור לאימונים השבוע הוא הקשר גילי ורמוט שנעדר כבר יותר מחודש ימים. הוא עדיין לא צפוי להיות בסגל הקבוצה במשחק הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי