ברקת שוחחה עם השחקנים: "אני מאמינה בקבוצה הזאת"

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

בעלי הקבוצה הגיעה לאימון השחרור לאחר ההפסד המאכזב לבני יהודה ודירבנה את השחקנים: "משוכנעת שאיתכם נראה יותר טוב". קבהא, ז'וסוואה והאסלביינק בתמונת ההרכב לכפר סבא. פאוליניו יצטרף בהמשך השבוע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
24 שעות לא פשוטות עברו על הפועל באר שבע לאחר ההפסד 2:1 המאכזב לבני יהודה אמש (שבת) לעיני הקהל הביתי, דווקא לאחר שהקבוצה הוליכה משער של בן שהר במחצית הראשונה. מדובר אמנם בהפסד בכורה העונה בליגה באצטדיון 'טוטו טרנר', אך זהו הפסד ליגה שני ברציפות ושלישי בארבעת המשחקים האחרונים, נתון שהדליק נורה אדומה במערכת.


לנוכח המצב, ראשי המועדון הגיעו למסקנה שיש צורך לחזק את תחושת הביטחון לשחקנים במטרה לצאת מהמצב אליו נקלעה הקבוצה ולשוב מסלול הניצחונות. בעקבות כך הבעלים, אלונה ברקת הגיעה הבוקר לאימון הקבוצה, לשוחח באופן ישיר עם השחקנים כדי לחזק את רוחם לקראת המשך העונה ולהוריד את מפלס הלחץ שהצטבר לאחרונה.


"אני רוצה רוצה להגיד לכם שאני מאמינה בקבוצה הזאת ואני משוכנעת שהפועל ב"ש איתכם יכולה וצריכה להיראות יותר טוב", אמרה הבעלים והוסיפה: "הראיתם במשחקי המוקדמות באירופה את הפוטנציאל שלכם. עשינו תוצאות טובות במשך שבעה מחזורים בליגה, ואני משוכנעת שאתם יכולים לשחזר את אותה יכולת. אני יודעת שלכל אחד מכם המצב כואב ושאתם יכולים לקחת את עצמכם בידיים. תרימו את הראש. אנחנו קבוצה טובה ויש ביום שלישי משחק מול כפר סבא שבו אנחנו יכולים לתקן".



ברק בכר. מנסה להוציא את קבוצתו מהמשבר (דני מרון)


לאחר השיחה עם ברקת עלו השחקנים על כר הדשא לאימון שחרור. כפי שנוהגים בקבוצה מתחילת העונה, מי שהעביר את האימון יום לאחר המשחק היו עוזריו של ברק בכר, גיא צרפתי ואליניב ברדה וכן מאמני הכושר של הקבוצה. במקביל לאימון, בכר נפגש עם ברקת והמנכ"ל אסי רחמים, כדי לדון במצב של הקבוצה ולחפש פיתרונות.


כזכור, לראשונה בעידן ברק בכר, המתינו אתמול לאחר המשחק מחוץ לאצטדיון עשרות אוהדים, שהביעו את מחאתם על ההפסד והתקופה הרעה שעוברת על הקבוצה. במועדון הבהירו היום כי ההנחיות לשחקנים לאחר המשחק היו דווקא לצאת אל האוהדים, לשוחח איתם בפתיחות כפי שעשה קפטן הקבוצה, בן ביטון ולא לנסות ולחמוק מהם, גם אם ישנם אמוציות מצד שני הצדדים, כתוצאה מהמצב אליו נקלעה הקבוצה.


בעקבות האכזבה מההפסד לבני יהודה, מהיכולת שהפגינה הקבוצה וכן בשל הצורך לווסת את העומס בסגל, בכר צפוי לערוך לקראת במשחק ביום שלישי מול כפר סבא מספר שינויים בהרכב. מלבד הבלם לואיי טאהא שצפוי לתפוס את מקומו של עמית ביטון המורחק, גם המגן השמאלי אורן ביטון והקשרים מרואן קבהא, ז'וסוואה וניב זריהן נמצאים בתמונת ההרכב, כמו גם החלוץ נייג'ל האסלביינק, שהודח מהסגל מול בני יהודה עקב עבירת משמעת. חלוץ נבחרת סורינאם נקנס ב-5,000 יורו, עונש אותו הציע לראשי המועדון בעקבות עבירת המשמעת.


בהמשך השבוע אמור להצטרף לאימוני הקבוצה הקשר-חלוץ, פאוליניו שאמור להוסיף עוד מימד בחלק הקדמי ותחרות על חולצת ההרכב מול בן שהר ונייג'ל האסלביינק.


נייג'ל האסלביינק. צפוי לחזור להרכב (אודי צטיאט)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי