קלינגר: "אני לא ליאור סושרד, סנטה קלאוס לא מחכה בינואר"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

מאמן הפועל ת"א דיבר לאחר ההפסד הביתי לבית"ר: "שלטנו במשחק בחצי השני, אם אלטמן היה יותר מדויק הייתם מדברים אחרת". על בוזגלו: "אלוהים יודע מתי יחזור". דגני הוסיף: "תמיד הרגשתי הקפטן של הקבוצה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיוותה להמשיך את רצף הניצחונות נגד בית"ר ירושלים, אך ניר קלינגר פגש את האקסית ורשם הפסד בכורה באדום עם 1:0 מאכזב בבולמפילד. למרות שהפועל תל אביב ירדה למקום ה-11 שלושה ימים לפני הדרבי בתל אביב, המאמן החדש דווקא נשמע די מעודד מהיכולת.

"אם לומר את האמת, המחצית הראשונה הייתה לא טובה, אבל לא עמדנו בלחץ מאסיבי של בית"ר. במחצית השנייה עשינו שינוי טקטי והמשחק חזר לשליטה שלנו. בהחלט השליטה הייתה שלנו, אני בטוח שזה לא מנחם אף אחד בהפועל ת"א, אבל אני מסתכל על חצי הכוס המלאה. אם אלטמן היה עושה צ'יפ מדויק ובן חיים לא היה עוצר, הייתם מדברים אחרת. יש שיפור בהפועל תל אביב ואני מעדיף להתמקד בזה".

"אם המשחק היה מסתיים ובצדק, ב-1:1 או ב-1:2 לנו לא הייתם מדברים על חיזוק. אני חושב שכרגע הסגל שלי הוא הסגל שאני משתמש בו, אני חושב שיש שיפור משמעותי. חזרנו למשחק והיינו צריכים לנצח אותו. כולם מדברים על ינואר כאילו סנטה קלאוס מגיע ויש מבצעים זה לא מייסיס".

"שלטנו במשחק במחצית השנייה". ניר קלינגר (אריאל שלום)

האם אינברום, בוזגלו ודמארי יכולים לשפר את היכולת: "שניים מהם לא כשירים, ואחד מתחיל לחזור לאט לאט, הוא צריך לשפר את רמת העבודה שלו. אני מקווה מאוד שדמארי יחזור לכשירות ובוזגלו אלוהים יודע מתי המחלה תצא לו מהגוף אלו שלושה שחקנים שצריכים להביא איכות, לכן אין ספק שהלוואי ששלושתם היו בכשירות מלאה, אבל עם מה שיש לנו אני לא רוצה להתלונן או לחכות לינואר".

רצף המשחק: "אני לא מרוצה מההגרלה, אבל אין מה לעשות, יכולתי לבקש לאמן אחרי המשחקים הקשים, אבל לא עשיתי זאת. בסופו של דבר יש שיפור אני לא ליאור סושארד אבל אעשה את מה שאני יכול לעשות"

אוראל דגני הוסיף: "מחצית ראשונה לא תקפנו מספיק את הכדור, במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים אפילו לי הייתה מיני הזדמנות וחבל. המשחק נגמר וצריך לשחק נגד מכבי תל אביב כמו במחצית השנייה. פתחנו את הליגה ממש לא טוב וגירדנו נקודות נגד קריית שמונה, רואים שיפור בחצי השני ואנחנו באמת עובדים קשה באימונים. סרט הקפטן? אני חושב שדיברנו על זה באמת מספיק והרחבתי על זה ברשתות ואין טעם להמשיך, אני תמיד הרגשתי שאני הקפטן של הפועל תל אביב והייתי המנהיג בחדר ההלבשה וכך זה נמשך. בעזרת השם נכבוש ראשונים לטננבאום".


"רואים שיפור בחצי השני". אוראל דגני (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי