רוני לוי: "יש הרבה מה לשפר, שמח בשביל פלומיין"

רוני לוי
רוני לוי | אריאל שלום

מאמן בית"ר ירושלים דיבר על הירידה ביכולת במחצית השנייה: "יש כאן הרבה שחקנים צעירים, אני מאמין שבעתיד יהיה שיפור. חיזוק בינואר? מקווה שחוגג יענה לדרישות שלנו". קינדה הוסיף: "זה לא עוד ניצחון"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד למכבי חיפה, בית"ר ירושלים חזרה מפגרת השזרוע ובגדול. הקבוצה מהבירה יצאה הערב (ראשון) לבלומפילד ופגשה ועם כדורגל מרשים, בעיקר במחצית הראשונה חזרה למקום הרביעי בזכות 0:1 על הפועל תל אביב. פרדי פלומיין שחזר להרכב של האורחת הצטיין במשחק וכבש את שער הניצחון בדקה ה-24 ונראה שהביטחון שלו חזר בדיוק בזמן.

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "אני חושב שהתחלנו את המשחק טוב, עלינו ליתרון והיינו צריכים להגדיל אותו, בחצי השני הורדנו הילוך והתגוננו. אני שמח שהדקות האלו חלפו ואני חושב שבסיום חזרנו להיראות טוב. שמח על הניצחון אבל אני יודע שיש הרבה מה לשפר".

על הירידה ביכולת במחצית השנייה: "הקבוצה הזאת היא עם הרבה שחקנים צעירים ולא מנוסים וייקח זמן להבין שצריך ללחוץ על הדוושה ואני מקווה שבעתיד נעשה את זה. אך בסופו של דבר אני מרוצה מהתוצאה".


"היינו צריכים להגדיל את היתרון במחצית הראשונה". רוני לוי (אריאל שלום)

על פלומיין: "הוא היה פצוע בשני המחזורים האחרונים, הוא עשה הכנה נהדרת לליגה. אך לפעמים יש שחקנים מוכשרים שקשה להם להשתלב בקבוצה, ואז ירדה לו המוטיבציה כי הוא בחר לעשות רק מה שהוא רוצה, הבהרנו לו את המצב ואני שמח בשבילו".

אתם יכולים להגיע לרמה של מכבי חיפה ומכבי ת"א: "אני פחות מסתכל על הקבוצות האחרות, וכמו שאני רואה יש לנו הרבה עבודה. אנחנו מראים דברים טובים רק לאורך פרקים. אני בטוח לאורך זמן שהשחקנים יצברו ביטחון".

אם יגיע חלוץ: "זה לא החלטה שלי היא של המנהל המקצועי יוסי בניון. עד ינואר יהיה לנו זמן, אני חושב שצריך להתחזק בעוד עמדה על המגרש. אני מקווה שמושיקו (חוגג) יענה לדרישות שלנו".


משה חוגג. יביא חיזוק בינואר? (דני מרון)

גדי קינדה הוסיף: "שמח שחזרתי, שמח שהקבוצה ניצחה וממשיכים קדימה. זה לא עוד ניצחון, למרות שאני לא פה הרבה זמן אני מבין את החשיבות, אני שמח בשביל הקהל וזהו, שלוש נקודות חשובות להמשך". על פלומיין: "שמח מאוד בשביל פרדי, את העונה הוא פתח פחות טוב ואנחנו שמחים בשבילו".

לא קיבלת דקות בנבחרת: "הייתי ממש טוב באימונים והייתי צריך לשחק, אבל בסוף נפצעתי ואני מקווה לקבל דקות בזימונים הבאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי