קלינגר בטוח: "מעכשיו נראה קבוצה לוחמת, מתלהבת ואיכותית"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

למרות ההפסד המאכזב של הפועל ת"א, המאמן רואה נקודות אור: "היה חסר רק הטאץ' האחרון". אבו אביד התייחס לדרבי הקרוב: "אם לא נאמין שאפשר לנצח, עדיף שלא נופיע למשחק"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נעצרה אמש (ראשון) בבלומפילד עם הפסד 1:0 לבית"ר ירושלים ולאחר הניצחון על קריית שמונה, המאמן ניר קלינגר רשם הפסד בכורה באדום. לאחר המשחק הייתה אכזבה גדולה בקרב השחקנים שהאמינו שהם היו יכולים לצאת לפחות עם נקודה אחת.

גורם במועדון אמר: "ראינו על המגרש במחצית הראשונה את הפועל תל אביב של תחילת העונה ובמחצית השנייה את הקבוצה שאותה נרצה לראות בהמשך. ההפסד מאוד מאכזב, ואם היינו עושים תיקו או ניצחון זה היה משנה מומנטום לקראת הדרבי והמשך העונה".

על הפערים ביכולת בין שתי המחציות הסביר המאמן ניר קלינגר בסיום: "המחצית הראשונה שלנו הייתה אפטר שוק של כל התקופה האחרונה. אך במחצית השנייה וזאת חצי הכוס המלאה שאני לוקח מהמשחק ראינו קבוצה שרוצה להחזיר את הגאווה והייתה לחימה, לחץ גבוה, חילוץ כדורים ושיפור בכושר הגופני. כל החילופים שנעשו היו אך ורק חילופים התקפיים".


אופטימי לקראת ההמשך. ניר קלינגר (אריאל שלום)

המאמן המשיך: "אנחנו עובדים על סיומת בצד ההתקפי, כי חסר לנו הפס המדויק האחרון. ראינו מהלכים התקפיים מהאגפים שהביאו ליצירת מצבים והיה חסר רק הטאץ' האחרון. שחקן שנולד עם זה אז יותר קל לו ואם אין את זה אז יותר קשה. אבל יש לנו אופטימיות".

על הדרבי הקרוב נגד מכבי ת"א: "הפועל תל אביב תגיע לדרבי בראש מורם כי אין מה לפחד מאף קבוצה. מעכשיו נראה הפועל תל אביב לוחמת, מתלהבת ויותר איכותית. היום אני כול כולי בהפועל תל אביב. גם נגד בית"ר ירושלים כבר אין כלום היום כי כמאמן היום אתה פה ומחר אתה שם ויש המון מעברים בין הקבוצות".


"מאוכזבים כי לא הבאנו נקודות מהמשחק הזה". איאד אבו אביד (אריאל שלום)

אחד הבולטים בשורות הפועל תל אביב היה המגן הימני איאד אבו עביד שאמר: "פתחנו את המשחק לא טוב ואין לי הסבר לזה. בהמשך המאמן ביקש להיות יותר אגרסיביים חוצפנים ורעים במובן החיובי על הדשא. מאוכזבים כי לא הבאנו נקודות מהמשחק הזה".

על הדרבי נגד מכבי תל אביב ביום רביעי: "כבר חוויתי דרבים בעבר והדרבי הוא משחק שתלוי איך הוא מתפתח, במגרש. אם לא נאמין שאפשר לנצח, עדיף שלא נופיע למשחק. אני מאמין שנעשה את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי