גולוברט נקנס ב-8,000 ש"ח והביע חרטה על מעשיו

רומן גולוברט, יובל שדה
רומן גולוברט, יובל שדה | דני מרון

כפי שפרסמנו הבוקר, הספרדי עמד לוועדת משמעת פנימית משום שאכל פלאפל ולטענת הקבוצה זה פגע במשקלו. כהן הבהיר: אהיה כשיר למשחק נגד ק"ש

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
מערכת היחסים בין מכבי נתניה לבלם הספרדי רומן גולוברט לא הייתה בשיאה מאז סירב הבלם לענוד את צ'יפ ה-GPS ברגלו לפני חודש וחצי, ולאחר מכן הוצא מהסגל למשחק אחד ונקנס בוועדת המשמעת. כעת, פרשה חדשה בפתח.


כפי שכבר פרסמנו, בנתניה מאוכזבים מהבלם וישמחו לשחררו בינואר, כשהבוקר, עמד הבלם לוועדת משמעת פנימית של המועדון ונקנס ב-8,000 שקלים. לספורט1 נודעה הסיבה: פוסט ברשת האינסטגרם, בה אכל הבלם הספרדי פלאפל, דבר אשר בקבוצה לא אהבו ולא היו מוכנים לסדר היום. עוד בטרם יגיע לוועדה, קיבל הבלם מכתב, כשבמועדון טוענים שהדבר גורם לעלייה במשקל ופגיעה בתזונתו. הבלם הביע חרטה על מעשיו.



בסביבת השחקן צפויים לבדוק אם הקנס הינו חוקי, כאשר בכל אופן, נראה שיהיה קשה לאחות את הקרע בין הצדדים, למרות רצונו של הבלם להישאר, כשטרם ברור אם יהיה בסגל למשחק מחר מול עירוני קריית שמונה (שלישי, 19:30, ישיר בספורט3), למרות שחוזר מעונש הרחקה בגין צהובים.



אלמוג כהן. יהיה כשיר לקריית שמונה (דני מרון)


הבשורות הטובות מכיוונם של היהלומים מגיעות מהקפטן אלמוג כהן, שסובל מחבלה בקרסול ומטופל באמצעות טיפולים וקרח, אך הבהיר כי יהיה כשיר למשחק החשוב, בו נתניה תנסה לצבור ניצחון שלישי ברציפות ולקרוא תיגר על הפלייאוף העליון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי