הפועל באר שבע רמזה: מליקסון עשוי לקבל דקות נגד כפר סבא

מאור מליקסון
מאור מליקסון | דני מרון

ברק בכר רוצה להתאושש מההפסד לבני יהודה ואמר: "דווקא בתקופה לא פשוטה עלינו לגלות אופי". הקפטן יתלבש לראשונה אחרי כחצי שנה, שחקנים: "השיחה עם אלונה עזרה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע רוצה להתאושש מהתקופה הרעה שעוברת עליה, בה הפסידה שלושה משחקים מתוך ארבעת האחרונים בליגה, כולל הפסד בכורה באצטדיון טרנר בשבת האחרונה, נגד בני יהודה. היום (שני) תשלים הקבוצה את הכנותיה לקראת המשחק מחר מול הפועל כפר סבא, לגביו ציינו שחקנים בקבוצה: "טוב שהמשחק מול כפר סבא מגיע ימים ספורים לאחר ההפסד לבני יהודה ולא בסוף השבוע. אנחנו רוצים לתקן את המצב כמה שיותר מהר. יש לנו קבוצה טובה שנקלעה לתקופה רעה. נגיע מוכנים למשחק. השיחה עם אלונה הוסיפה לנו לביטחון".


מאמן הקבוצה ברק בכר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מייצגים מועדון גדול וכחלק מזה, אנחנו מחויבים למצוא פתרונות ולהתמודד עם קשיים גם ברגעים פחות טובים. התקופה האחרונה לא פשוטה ודווקא בה עלינו לגלות אופי. מצפה לנו משחק חוץ קשה במושבה ואנחנו צריכים להיות מרוכזים רק בו".


בניגוד למאזן משחקי הבית של הקבוצה, שהיה מושלם עד למחזור האחרון, מאזן משחקי החוץ טעון שיפור והוא כולל ניצחון בודד (על הפועל חיפה), שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים. בבאר שבע יודעים כי הם חייבים לשפר את אחוזי ההצלחה מחוץ לטרנר כדי לרוץ בצמרת עד לסיום העונה.


שהר וז'וסווה נגד בני יהודה. ב
שהר וז'וסווה נגד בני יהודה. ב"ש רוצה להתאושש (ניר קידר)


בכר יבצע לא מעט שינויים בהרכב לעומת המשחק נגד בני יהודה. בהגנה, לואי טאהא יחזור לעמדת הבלם במקומו של עמית ביטון המורחק, כאשר באגף שמאל אורן ביטון צפוי לשוב להרכב על חשבונו של שון גולדברג. בחוליית הקישור מסתמן כי מרואן קבהא, ז'וסווה וניב זריהן יעלו בהרכב במקומם של חנן ממן, רמזי ספורי וג'ימי מרין. בחלק הקדמי, נייג'ל האסלביינק שהודח מהסגל למשחק האחרון עקב עבירת משמעת, עשוי לפתוח אף הוא בהרכב, לא ברור האם לצידו של בן שהר או במקומו.


מי שעשוי למצוא עצמו לראשונה בסגל מאז הניתוח שעבר לפני כחצי שנה הוא הקפטן מאור מליקסון, שלוקח חלק מלא באימוני הקבוצה ואף כבש שער במשחק האימון האחרון של הקבוצה מול הכח עמידר רמת גן. בשעות הערב פרסמה הקבוצה בעמוד הטוויטר הרשמי תמונה של מליקסון באימון, לצד הכיתוב "חוזרים בעוד 24 שעות". רמז עבה?




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי