קורצקי: "יש לנו את היכולת לנסות להפתיע את בני יהודה"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

רעננה תנסה לצאת מהמקום האחרון דווקא בבלומפילד (שלישי ב-19:00), המאמן דיבר לקראת המשחק: "נבוא הכי מוכנים שאפשר". בן סביר ושניר שוקר ייעדרו, אביחי ידין לא צפוי להיות כשיר

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

עם רצף עגום של תשעה משחקי ליגה ללא ניצחון, הפועל רעננה תתארח מחר (שלישי ב-19:00) בבלומפילד מול בני יהודה במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל ותקווה להשיג נקודות שיסייעו לה לברוח מהמקום האחרון בטבלה. הקבוצה מהשרון, שלא ניצחה העונה בחוץ ולא השיגה שלוש נקודות מאז שגברה על בית"ר ירושלים במחזור השני, תיאלץ להסתדר ללא בן סביר הפצוע, שניר שוקר המורחק וככל הנראה גם בלי אביחי הידין שסוחב פגיעה בצלעות.


מנחם קורצקי, שהזהיר את שחקניו מפני מוחמד גדיר, יבצע לפחות שני שינויים ומי שאמורים לשוב להרכב הם אור דסה וקייס גאנם. "כמובן שהמרחק הקצר בין המשחקים זה לא דבר אידיאלי מבחינתנו, יש לנו גם מספר פצועים שעדיין לא החלימו, אבל נבוא הכי מוכנים שאפשר", הבהיר המאמן.


קורצקי הוסיף: "גם אנחנו וגם בני יהודה שיחקנו בשבת, ככה שאין לנו שום תירוצים בנושא צפיפות המשחקים, אנחנו רוצים להמשיך את משחק ההגנה הטוב שהיה לנו מול נס ציונה, להמשיך לנסות לא לספוג, זה חשוב לנו מאוד לביטחון ואני מאמין שיש לנו את היכולת לצאת קדימה ולנסות להפתיע את בני יהודה".



ישוב להרכב נגד בני יהודה. קייס גאנם (אריאל שלום)


אסף צור אמר: "נכון שלא היה לנו את הזמן האידאלי להתכונן כי היה לנו משחק ביום שבת, אך הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה טובה למשחק נגד בני יהודה, במטרה לנצח. במשחק מול נס ציונה היו הרבה דברים חיובים שאנחנו צריכים להמשיך אותם גם במשחקים הקרובים, אמנם היה לנו חוסר מזל שלא הצלחנו להבקיע שער, אבל אנחנו בכיוון הנכון, הוכחנו יכולת טובה על המגרש ואני מקווה שנביא את זה לידי ביטוי בנקודות במשחק הקרוב".



הרכב משוער: אסף צור, עמית כהן, דויד מתיאוס, עידו לוי, עדי נמני, ירדן כהן, בן בנימין, דיוויין נאה (אור דסה), כרם ארשיד, קייס גאנם, יוג'ין אנסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי