אורן גולן שלח מסר לשחקני חדרה: "מי שלא יתיישר, לא יהיה פה"

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

היועץ המקצועי כינס את השחקנים ודרש מהם יותר מחויבות במשחקים הקרובים: "רון קלר הוא המאמן ומקבל את מלוא הקרדיט". נשקלת האפשרות לספסל את לוסיו בעקבות התנהלותו אחרי ההפסד לחיפה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה זעמו בסיום ההפסד 3:0 למכבי חיפה ביום ראשון, בעיקר לאור ההתנהלות של השחקנים לאחר הודעת ההתפטרות של המאמן אורי גוטמן. בחדרה לא אהבו את הגישה של השחקנים וכבר אתמול (שני), היועץ המקצועי של המועדון, אורן גולן כינס את השחקנים והבהיר:

"רון קלר הוא המאמן של הפועל חדרה ומקבל את מלוא הקרדיט. מי שלא יתיישר ולא ייראה מחויבות פשוט לא יהיה פה. אפשר לקבל הפסדים כאלה ואחרים אבל לעולם לא נקבל ירידה ברצון ובגישה".

בינתיים בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק החוץ הקשה מחר נגד בית"ר ירושלים. הקבוצה ערכה היום את האימון המסכם, אך גם לאחריו התקשו המאמן רון קלר ועוזרו שרון זהביאן להחליט לגבי ההרכב והמערך איתו יעלו באצטדיון טדי. ההתלבטות הגדולה היא לגבי שילובו של לוסיו, עליו יש כעס אדיר. במקרה שהברזילאי יפתח על הספסל, חגי גולדנברג יעלה כמגן ימני ודיא לבאבידי יתופקד בכנף. ירין חסן ימשיך לקבל את הקרדיט לצדו של ויסאם רבאח.


רון קלר. זוכה לגיבוי מלא מהיועץ המקצועי. (אודי צטיאט)

ביום רביעי בבוקר תצא חדרה לבית המלון בבירה שם תשהה עד למשחק. מי שיחזור להרכב הוא המגן יהב גורפינקל שלא שיחק מול הירוקים בתחילת השבוע בגלל הרחקה. מנגד, מי שעשוי לאבד את מקומו הוא דווקא החלוץ הברזילאי ומלך השערים של הקבוצה, לוסיו מרניאו. 

כפי שפרסמנו, לוסיו זעם על חילופו במשחק ביום ראשון ועזב במהרה את האצטדיון בנתניה. הדבר גרר כעס גדול בצוות המקצועי והניהולי: "הגיע הזמן שהוא ילמד לקח ויבין שאף שחקן לא מעל המועדון" אמר גורם בכיר לספורט1.

מאמן הפועל חדרה, רון קלר, אמר לקראת המשחק: "עשינו שיחות אישיות וקבוצתיות לקראת המשחק על מנת להרים את המורל של השחקנים. אנחנו מאמינים שנקבל קבוצה עם מוטיבציה והתלהבות שונים ממה שראינו ביום ראשון נגד חיפה. הפועל חדרה מאז ומתמיד זה מועדון שידע לקום מהקרשים ולעמוד מהר מאוד על הרגליים, וכולנו מאמינים שזה מה שיקרה גם הפעם.

לוסיו ואליאל פרץ. הברזילאי יאבד את מקומו בהרכב? (אריאל שלום)

"בנוגע לצד המקצועי, ביומיים האחרונים התכוננו למשחק כדי להגיע מוכנים. עשינו כמה דברים שונים ואנחנו מקווים מאוד שעם השינויים שתרגלנו ניראה טוב ונצליח להשיג תוצאה טובה. בית"ר נמצאת בצמרת, ולא בכדי. היא משחקת מצוין, יש לה סגל נפלא וחלק התקפי מסוכן מאוד. אנחנו מקווים שלמרות הדחיפה האדירה של הקהל שלהם, נגיע מוכנים ונעשה את העבודה".

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, ירין חסן, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, חגי גולדנברג (לוסיו), ג'ורג' פוצ'יבה. מוחמד אבו פאני, דידייה קוגבנייה, מנשה זלקה, רועי זיקרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי