אזולאי: "מאמין שאפשר לעשות תוצאה טובה נגד מכבי חיפה"

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | דני מרון

למרות המומנטום השלילי, באשדוד מאמינים כי אפשר לנצח את הירוקים בסמי עופר (רביעי ב-19:55, ספורט4). אוחיון: "זו קבוצה שרצה לאליפות, אבל אנחנו לא נתבטל". גורדנה, סילבסטר וגוזלן יירדו לספסל?

(גודל טקסט)

למרות יכולת לא משכנעת וניצחון בודד בתשעת משחקי הליגה האחרונים, במועדון ספורט אשדוד מאמינים כי הקבוצה תצא לדרך חדשה ותשיג שלוש נקודות דווקא מחר (רביעי ב-19:55, ישיר בספורט4) בסמי עופר מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-12.

רוני אוואט, שלא יעמוד על הקווים בסמי עופר בשל הבעיה הרפואית ממנה הוא סובל, קיים אסיפת שחקנים לא שגרתית בה דרש מחניכיו לחשוב על תרומתם ורמת השקעתם עבור המועדון, אנשיו ואוהדיו. למרות היעדרותו מהספסל, המאמן ימשיך להיות אחראי על בחירת ההרכב ומי שידריך את הקבוצה מול מכבי חיפה יהיה עוזרו משה אוחיון.

באימונים שנערכו אחרי ה-0:0 נגד הפועל כפר סבא, שהוגדר על ידי אנשים במועדון כ"משחק נפל", ניסה אוחיון להחדיר ביטחון בשחקנים. "אני לא יודע מתי רוני אוואט ישוב לקווים, הוא מרגיש טוב יותר ואני מקווה שהוא יחזור בקרוב. אנחנו מקבלים את כל ההחלטות בשיתוף פעולה מלא", הסביר אוחיון.


ייצאו לדרך חדשה דווקא בסמי עופר? אוואט ואוחיון (דני מרון)

על מכבי חיפה: "זו קבוצה מצוינת שרצה לאליפות והמשחק יהיה שונה מאשר נגד הפועל כפר סבא. התכוננו לכל אחד מהשחקנים שלהם בצורה המקסימלית ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה ולא יהיה זכר לעייפות ממשחק הליגה האחרון. אנחנו אמנם אנדדורג, אבל אני מאמין שלא נא נתבטל ונעשה את זה. חשוב שלא נספוג".

הקשר שלומי אזולאי אמר בקצרה: "כיף לחזור לשחק נגד מכבי חיפה, הקבוצה בה גדלתי. אני מאמין שנצא מהמומנטום השלילי שלנו ונעשה תוצאה טובה בסמי עופר". באשר להרכב, מסתמן שרועי גורדנה, יאקוב סילבסטר ושובל גוזלן יירדו לספסל, כשאת מקומם יתפסו את פיראס אבו עאקל, מוחמד כנעאן ודין דוד.

הרכב משוער: רועי משפתי, יצחק אספה, טימוטי אוואני, ניר ברדע, גילי כהן, לאונרדו אווסו, פיראס אבו עאקל, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, דין דוד, שגיב יחזקאל.


צפוי לרדת לספסל. שובל גוזלן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי