בכר: "הלחץ פגע בביטחון שלנו, אבל ידענו לקחת את הנקודות"

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע לאחר הניצחון על כפר סבא, שהגיע למרות יכולת בינונית: "כולם נתנו 200 אחוז, היה כיף לראות את זה". שהר: "הרבה לחץ השתחרר". חיים: "נראה כאילו שיחקנו כדי לגנוב נקודה, צריכים להעז יותר"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע לא הרשימה הערב במושבה, אך קטעה רצף של שני הפסדים עם ניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא, שהוריד ממנה לחץ לקראת מפגש הצמרת עם מכבי חיפה במחזור הבא. מי שהעניק לדרומיים את הניצחון היה בן שהר, שעלה לראש טבלת הכובשים בליגת העל עם שערו השמיני העונה.

בסיום המשחק, המאמן ברק בכר דיבר על הלחץ שהיה על שחקניו לפני ההתמודדות: "היה לחץ, אי אפשר להסתיר את זה וזה פגע בביטחון שלנו. אבל החבר'ה תפקדו יפה במצב, במחצית הראשונה היה כדורגל טוב ויכולנו להבקיע עוד שני שערים. החצי השני היה ככה-ככה אבל סך הכל רצינו לשמור על התוצאה".

על כך שקבוצתו לא הצליחה להרוג את המשחק: "דיברנו על זה בהפסקה, הגענו למצבים טובים כדי לגמור את הסיפור אבל לא עשינו את זה. אבל היה לי ביטחון בשחקנים, כולם נתנו 200 אחוז, השאירו הכל במגרש והיה כיף לראות את זה".


"הכי חשוב שהשגנו את הניצחון". ברק בכר (אודי ציטיאט)

היכולת לא הייתה טובה: "במצבים כאלה צריך לדעת לקחת את הנקודות, במחצית הראשונה הצלחנו להגיע להתקפה אחרי התקפה בצורה נכונה, בחצי השני זה דעך בגלל הרצון לשמור על התוצאה, אבל בסופו של דבר השגנו ניצחון וזה מה שחשוב".

מליקסון חסר: "ברור שהוא חסר, כולם יודעים מיהו ולצערי היה לי חילוף כפוי בסוף ולא הצלחתי לתת לו את הדקות שלו, מאוד רצינו שהוא ישחק אבל ניאלץ לחכות למשחק הבא".

בן שהר. העניק לבאר שבע ניצחון חשוב (אודי ציטיאט)
בן שהר. העניק לבאר שבע ניצחון חשוב (אודי ציטיאט)

כובש שער הניצחון, בן שהר, הוסיף: "השתחרר הרבה לחץ, במיוחד אחרי השבועות האחרונים שבהם הפסדנו משחקים שהיינו חייבים לנצח. אבל היום הראינו סוף סוף את האופי של הקבוצה, למרות שלא היה משחק גדול, שלוש נקודות זה מה שאנחנו צריכים כרגע. מגיע שאפו לכולם, לברק וכל הצוות כי לפני שלושה ימים היה לנו מאוד קשה אחרי ההפסד בבית והרמנו את עצמנו".

חוסר הביטחון בקבוצה לאור התוצאות האחרונות: "אני ספציפית לא מרגיש חוסר ביטחון, אולי נכנסנו לסוג של מערבולת. נגד בני יהודה פתאום נכנסנו לפערים שלא מאפיינים אותנו, היום נלחמנו, כל אחד רץ ועבד וזה מה שצריך כדי להביא ניצחון".

אחרי שכבש את שערו השמיני העונה, האם הוא בדרך לשבור את שיאו האישי שעומד על 16: "אני מסתכל ממשחק למשחק. זו לא קלישאה, סכל משחק אני רוצה לכבוש, כמו כל חלוץ. אני רוצה לשבור כמה שיותר שיאים, אבל אני חושב רק על המשחק הבא".


"זה נראה ששיחקנו כדי לגנוב נקודה". אופיר חיים (אודי ציטיאט)

בצד המפסיד, המאמן אופיר חיים הביע תסכול: "נתחיל מזה שהרגשתי שהתחלנו את המשחק עם טעויות, למרות שידענו שהם יעלו עם חמישה שחקני הגנה. בחצי השני כבר ראיתי שחקנים שרוצים להשוות, הולכים בכל הכוח ורצים על כל המגרש, אבל זה לא הספיק לנו".

החלפתו של עומר פדידה במחצית: "לא כבשנו שער המון זמן, מבחינה טקטית ידענו איך ב"ש הולכת לשחק ובכל זאת נפלנו בפרטים הקטנים. פדידה שחקן שאני אוהב ומעריך אבל לא עבד היום טקטית בהתאם לציפייה שלי".

ריבוי פצועים לקראת קרב התחתית נגד רעננה: "יש לנו את המשחק הכי חשוב נגד רעננה, אנחנו לא במצב אידיאלי, ידענו שיהיה קשה אבל לצערי למרות שהתכוננו טוב בפגרה, העומס מכריע. אנחנו לא רגילים לזה. נצטרך להרים את השחקנים כי אנחנו חייבים לנצח את המשחק נגד רעננה".

איך משתפרים: "אנחנו צריכים לשחק יותר טוב בהתקפה ולהעז יותר, אני מאמן התקפי אבל זה נראה היום ששיחקנו כדי לגנוב נקודה. זה לא מספיק טוב, נגד רעננה נצטרך לעלות מחויבים ולא נוכל לנצח בלי להבקיע שערים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי