אשר אלון: "יש 4-5 קבוצות בליגה שאין להן זכות קיום. ה-VAR דופק אותנו"

אשר אלון
אשר אלון | הפועל רעננה, רשמי

בעלי הפועל רעננה דיבר ברדיו 103FM על ההתנהלות של שופטי ליגת העל: "גם אם תשים 10 מצלמות יהיה תחרות ביניהם". האכזבה מהזרים: "כבר שנה שנייה שאנחנו לא פוגעים". צמצום הליגה: "תהיה מלחמת הישרדות"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה הפתיעה אמש (שלישי) את בני יהודה, עם 1:1 בבלומפילד ועלתה באופן זמני מעל הקו האדום. עם זאת, הקבוצה מהשרון בכלל לא מרוצה מהתוצאות העונה כאשר רשמה רק ניצחון אחד ב-12 משחקים. הערב (שלישי) התראיין בעלי הפועל רעננה אשר אלון בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על חיזוק אפשרי בינואר ועל הקיפוח על ידי השיפוט.

הבעלים פתח את דבריו ואמר: "כל מה שה-VAR החליט נגד בני יהודה היה נכון. למה אנחנו בתחתית? כי אנחנו משחקים לא טוב. יש פה סדר של דברים, הקבוצה לא מתפקדת. אין חיבור טוב בין הצעירים לוותיקים. אבל אני חושב שאנחנו בכיוון הנכון".

חיזוק בינואר: "אנחנו נמצא את השחקנים שיתאימו לקבוצה. אנחנו כבר שנה שנייה לא פוגעים בזרים. צריך למצוא את השחקן המתאים. הכסף לא יהיה בעיה פה. אמנם אנחנו לא יכולים להתחרות עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה אבל בקנה מידה שלנו נוכל לעשות את החיזוקים שלנו. ואם לא נמצא זרים טובים ניתן צ'אנס לצעירים. כי כל שחקן זר בא על חשבון על שחקן צעיר שמשחק באולימפית".


"אנחנו משחקים לא טוב" (אריאל שלום)

על שינוי הגישה שדיברת עליו בתחילת העונה: "אני לא מדבר על השערים שספגנו, אני מדבר על השערים שהבקענו ואני חושב שלא כבשנו ככה בתחילת העונה שעברה. אני כמו הרבה אנשים חשבנו אחרי המחזור הראשון אפילו שהפסדנו שנעשה עונה טובה וחוץ מהמשחק נגד בית"ר ירושלים אני יכול לומר שלמזל יש חלק חשוב מאוד. זה או שכדור פוגע בשחקן בדרך, או שה-VAR דופק אותנו".

"הכנו קטעים להתאחדות על כל המקרים שקופחנו. במשחק נגד נס ציונה הייתה עבירה של שחקן שלנו השופט שרק לפאול, אחרי שתי דקות ה-VAR קורא ליגאל פריד וביקש להרחיק שחקן. מה קורה עם ה-VAR הזה אלוהים ישמור? גם אם תשים עוד 10 מצלמות, לשופטים יש תחרות ביניהם ולא בטוח שיקבלו את ההחלטה הטובה לטובת המשחק".

האם צריך לצמצם את הליגה: "תשאל אותי בכנות ואני אענה לך, רעננה, נס ציונה ועוד קבוצות שלא נעים לי לומר את השם, יש עוד 4-5 קבוצות שאין להם זכות קיום. אין להן מגרשים, ואוהדים. במקומן תיקח את הפועל פ"ת, אום אל פאחם וסכנין ותעלה אותן במקום, אבל איפה הספורטיביות? הפועל רעננה יהיו ב-12, התופעה לא תשתנה. אני אומר לך כשיש 12 קבוצות זה לא כדורגל זה מלחמת הישרדות יהיה בונקר".


"ה-VAR דופק אותנו" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי