"סדרת הניצחונות יכולה לבלבל. איש לא הופתע ממה שרוני אמר"

רוני לוי
רוני לוי | אודי ציטיאט

בית"ר רשמה עוד ניצחון, איינבינדר: "אצל המאמן תמיד יש דרישות, יש לנו חוסר מזל בגלל הפציעות". במועדון ממתינים להחלטת מכבי ת"א לגבי החלוצים. קינדה שנפצע צפוי לקבל מנוחה, אכזבה מהקומץ בעקבות היחס לאזולאי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

תקופה ארוכה מסתובב רוני לוי בתחושה שהסגל של בית"ר ירושלים לא מספיק עמוק. אתמול (רביעי), אחרי 0:2 על הפועל חדרה שהיווה ניצחון שישי בשבעה מחזורים, החליט המאמן לשפוך את לבו בנוגע לפערים בין מה שהוא מצפה לראות מהקבוצה לבין היכולת האמיתית שלה. הדברים, אומרים גורמים בבית"ר נובעים בין היתר מתוך אמונה שהקבוצה חייבת להתחזק מיידית בינואר. לאחרונה דיווחנו על הפגישה בין חוגג ללוי ובניון, שם הבטיח הבעלים לסייע בחיזוק הקבוצה אך נראה כי התקציב לכך יוגבל.

"אף אחד לא הופתע שזה מה שרוני אמר", סיכם שחקן בקבוצה את דברי מאמנו, וגורם במועדון הוסיף: "לא חשבנו שננצח שישה משבעה משחקים, אבל הקבוצה זקוקה לרכש כדי לשמור על עצמה ולשלוח מסר ליריבות לצמרת". עוד הוסיף הגורם: "אלה דברים שיושבים טוב טוב מתחילת העונה אצל רוני ויוסי. שניהם מאמינים שהסגל הנוכחי לא יכול להוביל את הקבוצה לאליפות ושיהיה קשה להגיע לאירופה, כי השמיכה קצרה. הסדרה המדהימה שעשתה הקבוצה יכולה לבלבל. המאמן אמר דברים שיושבים אצלו זמן רב". לוי הדגיש אתמול כי "אני מקווה שהקבוצה תהיה מסוגלת לעשות את מה שאני מבקש. אני לא מעוניין לדבר על שחקנים שצריכים להצטרף. לקבוצה לוקח זמן להגיע למקום שהיא רוצה להגיע אליו, זה לוקח שנה או שנתיים. נעשה את המקסימום כדי שנשתפר".

שלומי אזולאי, שמקבל קרדיט בלתי נגמר מלוי, שוב הוכיח מדוע המאמן מתעקש עליו: הבישול לקינדה והשער שעשה את ההבדל גורמים לכאב ראש מקצועי. לוי לא רוצה לשנות את המערך ולא ישחק עם שני חלוצים, והחלוץ ממשיך לספק את הסחורה, אך יחד עם זאת חלק קטן מהקהל הפנה אתמול שריקות בוז לאזולאי, שהסתיימו לאחר השער השני. "זה חייב להיפסק. מדובר בסיפור שחרג מכל פרופורציה. שבוע אחרי שבוע הוא מוכיח את עצמו, רוב הקהל כבר הבין את זה".

אזולאי מול שחקני חדרה.
אזולאי מול שחקני חדרה. "שבוע אחרי שבוע הוא מוכיח את עצמו" (אודי ציטיאט)

הקשר דן איינבינדר התייחס למשחק ולפציעות של השחקנים הבכירים ואמר: "יש לנו חוסר מזל עם הפציעה של אוחנה וההתעכבות עם הפציעה של ורד. הוא מאוד חשוב עבורנו ואני מקווה שיחזור מהר. אנחנו תמיד מתעניינים מה עושות שאר הקבוצות, אבל משתדלים לעסוק בעצמנו. דברי רוני לוי? אצל רוני תמיד יש דרישות, גם שמנצחים, זה משהו שאנחנו צריכים לאהוב ולחבק, זו הזדמנות של הצעירים ללמוד, להתקדם ולהשתפר. אנחנו רוצים להיות כמה שיותר למעלה".

המאמן ערך אתמול שני שינויים בהרכב. שלשום הוא הודיע לאנטואן קונטה שינוח במשחק הקרוב ובמקומו החליט לתת לשי קונסטנטין את ההזדמנות. ברגע האחרון הוחלט לאפשר גם למקס גרצ'קין לנוח. תחילה נשקלה אפשרות לספסל גם את גדי קינדה שסבל מעומס. בסיום המשחק האחרון התלונן על כאבים בשריר הירך, והוא ייבדק וייתכן שינוח מול אשדוד.

אחד הרעיונות שעלו במועדון בימים האחרונים הוא להביא חלוץ ישראלי, ואולי לחכות שמכבי תל אביב תשחרר את ארון שוינפלד או אולי את אלירן עטר ששוב לא נספר אתמול. כך, אם תצרף חלוץ ישראלי, בית"ר תוכל להתחזק וגם לשמור על על מענק הזר השישי בו היא מעוניינת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי