עבריין פרץ למתחם האימונים של הפועל ת"א ותועד במצלמות אבטחה

לה פמיליה, מתחם האימונים הפועל תל אביב
לה פמיליה, מתחם האימונים הפועל תל אביב | הפועל תל אביב, רשמי

בשעות הלילה חדר אדם למתחם מחלקת הנוער של האדומים וריסס כתובות גרפיטי נגד המועדון. האירוע צולם ונשלח למשטרה, שפתחה בחקירה

(גודל טקסט)

אירוע מכוער התרחש הלילה (בין חמישי לשישי) במתחם האימונים של הפועל תל אביב. אוהד חדר למתחם חודורוב וריסס כתובות בשם ארגון אוהדי בית"ר ירושלים 'לה פמיליה' ובנוסף גם הכתובות "יורי מת, הפועל ז**ה", ועוד. 

מצלמות האבטחה תיעדו את המעשה והפועל תל אביב העבירה תלונה למשטרה. כבר לפני שבוע בערב המשחק של הפועל תל אביב רוססו במתחם חודורוב כתובות נאצה דומות, עליהם הפועל תל אביב עברה בשתיקה כפי שפורסם כאן לראשונה. מבית"ר נמסר בתגובה: "אנחנו מגנים כל מעשי אלימות ואת ריסוס הכתובות במתחם וולפסון ומצפים מהמשטרה לפעול ולמצות את הדין עם עבריינים שפועלים במגרשים ומחוצה להם".

בתוך כך, הפועל תל אביב שלחה מכתב תגובה לבית"ר ירושלים על טענותיהם של הירושלמיים על תנאי כניסה קשים לאצטדיון בלומפילד ועל פריצה של אוהדים ללא בידוק של כרטיסים. בהודעה נכתב: "כ-15-20 דקות לפני פתיחת המשחק נודע לי כי יש מהומות בכניסה לשער מספר 11(אשר אוכלס על ידי אוהדי קבוצת בית"ר ירושלים).


(הפועל תל אביב, רשמי)

"ניגשתי לאיזור ולמפקד כוח המשטרה אשר מסר לי כי אוהדי קבוצת בית"ר ירושלים אשר היו בתוך היציעים פרצו את יציאות החירום מכיוון היציע כלפי חוץ ולמעשה פתחו אותם. בעקבות כך נכנסו מספר רב של אוהדים (להבנתי מכוחות המשטרה כ-40-50)  ללא כל בידוק כרטיסים, בידוק גופני וכיו"ב. יתכן שזו הדרך בה הוחדרה הפירוטכניקה ליציעים. הסדרן שהיה שם לא הצליח למנוע זאת, רק לאחר קריאה לתגבורת של כוחות משטרה נוספים הם הצליחו להדוף את המשך המסתננים ולסגור את השער".

(הפועל תל אביב, רשמי)


(הפועל תל אביב, רשמי)


(הפועל תל אביב, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי