צפו בתקציר: 0:0 מאכזב למכבי ת"א מול מכבי נתניה, שופטי ה-VAR פסלו ארבעה שערים

אלירן עטר
אלירן עטר | אריאל שלום

לאחר שבעה ניצחונות רצופים, האלופה סגרה סיבוב ראשון בליגת העל עם שער נקי נוסף, אך עם איבוד נקודות נגד היהלומים. אצילי ואלמוג בלטו אצל הצהובים, עטר עלה מהספסל

(גודל טקסט)

סיבוב שלם ללא שער חובה. זה מה שמכבי תל אביב יכולה לקחת מהמשחק נגד מכבי נתניה, לאחר ששתי הקבוצות נפרדו הערב (שבת) בתיקו מאופס בבלומפילד, במשחק בו מערכת ה-VAR פסלה ארבעה שערים של הצהובים. לאחר שבעה ניצחונות רצופים בכל בכל המסגרות, הקבוצה של ולדימיר איביץ' איבדה נקודות בצמרת ואיפשרה למכבי חיפה לצמצם את הפער לשלוש נקודות, לפני משחקה אצל הפועל באר שבע.

המאמן הסרבי ביצע מספר שינויים בהרכב הפותח, כשהבולט ביניהם היה ספסולו של דור מיכה, כאשר במקומו עלה רוסלן ברסקי. מאור קנדיל, אופיר דוידזאדה ואילון אלמוג פתחו גם הם ב-11 של מכבי ת"א, כשמנגד מכבי נתניה חסרה את הכוכב הגדול שלה פאטוס בצ'יראי, אך מעל כולם במשחק הערב בלט צוות השיפוט, שבצדק פסלו פעם אחר פעם שערים של הקבוצה בצהוב.

אלירן עטר, שלא שיחק בששת המשחקים האחרונים, עלה מהספסל לקראת סיום המשחק אך לא הצליח לעזור לקבוצתו להשיג את שלוש הנקודות החשובות. מבחינת האורחת מנתניה, החבורה של סלובודאן דראפיץ' רשמה מספר רביעי ברציפות ללא הפסד, וכעת הם סגרו את הסיבוב הראשון בליגת העל עם שבע נקודות מעל הקו האדום.

טננבאום. רוצה להגדיל את השיא שלו במשחק נוסף (אריאל שלום)

הרכבים
מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, ז'איר אמאדור, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, אייל גולסה, רוסלן ברסקי (דור מיכה, 58), אילון אלמוג (אלירן עטר, 70), עומר אצילי, איתי שכטר.

מכבי נתניה: דני עמוס, מוחמד זבידאת (כארם ג'אבר, 46), דולב אזולאי, טים הוייבך, ויקי כחלון, אלמוג כהן, אביב אברהם, רועי קהת (סתיו פיניש, 56), גבי קניקובסקי, גיא מלמד, יונס מלאדה (רון אשכנזי, 70).

מהלך המשחק
האורחים מנתניה פתחו את המשחק יותר טוב, אך לא הצליחו להגיע לאיום ממשי. בדקה ה-12 מכבי ת"א רשמה מצב הבקעה ראשון, כשמאור קנדיל עלה טוב לכדור קרן של עומר אצילי, אך הנגיחה שלו נהדפה על ידי טים הויבך. מיד לאחר מכן אצילי בעצמו מצא את הרשת עם שער נהדר, אך השופט גל ליבוביץ' פסל את אותו בעקבות
עמדת נבדל של הקשר. בדקה ה-23 אילון אלמוג ניסה לסובב באומנות לחיבורים של דני עמוס, אך פספס בסנטימטרים את מסגרת השער.

כ-21,000 אוהדים הגיעו לבלומפילד (אריאל שלום)
כ-21,000 אוהדים הגיעו לבלומפילד (אריאל שלום)

אצילי. שער שלו נפסל בטענת נבדל (אריאל שלום)
אצילי. שער שלו נפסל בטענת נבדל (אריאל שלום)

בדקה ה-33 אלמוג הכניע את עמוס, אך מערכת ה-VAR התערבה פעם נוספת במשחק לאחר שזיהתה עבירה של איתי שכטר על עמוס, ופעם השנייה שער של מכבי ת"א נפסל. שלוש דקות בלבד לאחר מכן, והמהלך הקודם שוחזר בדיוק – אלמוג כבש שער נפלא, אך שופטי המסך פעם נוספת התערבו במשחק לאחר שאותו אלמוג ביצע עבירה של מוחמד זבידאת במהלך ההשתלטות על הכדור ופעם נוספת נפסל שער למכבי ת"א, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

אלמוג. סיומת נהדרת שלו מול עמוס (אריאל שלום)
אלמוג. סיומת נהדרת שלו מול עמוס (אריאל שלום)

גל ליבוביץ'. נאלץ להעזר הרבה פעמים עם שופטי הווידאו (אריאל שלום)
גל ליבוביץ'. נאלץ להעזר הרבה פעמים עם שופטי הווידאו (אריאל שלום)

סיפור המשחק נמשך גם במחצית השנייה כשמיד עם תחילתה מכבי ת"א כבשה שער נוסף במשחק, אך בפעם הרביעית במשחק שופטי הווידאו נכנסו לפעולה במשחק וזיהו נגיעת יד ברורה של אצילי, שמצידו אפילו לא התווכח. בדקה ה-60 מכבי נתניה הצליחה לייצר איום משלה כשסתיו פיניש המחליף הניף את רגלו ממרחק אך פספס את מסגרת השער של טננבאום. בדקה ה-64 עמוס סיפק הצלה מרהיבה, לאחר שאלמוג הצליח לבעוט מזווית קשה מאוד, אך השוער של נתניה הדף בכל זאת.

אצילי. אפילו לא התלונן (אריאל שלום)
אצילי. אפילו לא התלונן (אריאל שלום)

איביץ' היה עצבני על צוות השיפוט (אריאל שלום)
איביץ' היה עצבני על צוות השיפוט (אריאל שלום)

בדקה ה-72 הצהובים היו בטוחים שהם בדרך לשער בטוח לאחר שאצילי הרים כדור למרכז הרחבה, ישירות לכיוונו של אלירן עטר המחליף, אך שכטר התערב במהלך ולא הצליח להבקיע מהמצב הנוח. עשר דקות לאחר מכן עטר קיבל הזדמנות אדירה לכבוש שער במשחק החזרה שלו מכדור חופשי נהדר, אך החלוץ לא הצליח לעבור את חומת השער לאכזבת כל הקהל המקומי. בדקה ה-88 גיא מלמד היה יכול להפתיע את כל יושבי האצטדיון אך בעט רע מאוד ושטוח, טננבאום קלט ללא בעיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי