אוחיון: "במקום לקחת שש נקודות בארבעה ימים, לקחנו שתיים"

משה אוחיון
משה אוחיון | מאור אלקסלסי

מאמן מ.ס. אשדוד היה מאוכזב לאחר ה-2:2 נגד בית"ר ירושלים: "הנקודות שאיבדנו בדקות הסיום היו שמות אותנו בחלק העליון של הטבלה. השחקנים חייבים להיות מרוכזים". גורדנה מאוכזב שלא שותף, יחזקאל זכה למחמאות

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בפעם השנייה בתוך ארבעה ימים איבדה אתמול (ראשון) מ.ס. אשדוד ניצחון בדקות הסיום, הפעם ב-2:2 נגד בית"ר ירושלים. האכזבה במועדון ענקית, והמאמן משה אוחיון סיפר: "בתחילת העונה היה רצון להיות למעלה, שלוש או ארבע הנקודות ויותר שאבדו לנו משערים בסיום המשחק מנעו מאיתנו להיות עכשיו ממוקמים בחלק העליון של הטבלה. השחקנים חייבים להבין כי המשחק לא נגמר עד שהוא לא נגמר, וחובה להיות מרוכזים מעבר לדקה ה-90 עד השריקה האחרונה, כי היינו יכולים גם להפסיד בבעיטה האחרונה של המשחק".

אוחיון הוסיף: "במחצית הראשונה מאוד סבלתי, במחצית השנייה מאוד נהניתי מהמשחק. אחרי הגול המהיר שלנו בפתיחת המשחק הלכנו אחורה ונלחצנו במקום ללחוץ על שחקני בית"ר. במקום לצבור שש נקודות בארבעה ימים יש לנו רק שתי נקודות, וזה מאוד מאכזב"

החלוץ דין דוד: "זו הרגשה מדהימה להבקיע שערים נגד קבוצות גדולות כמו מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, ואני רוצה להמשיך להבקיע גם נגד קבוצות כמו הפועל רעננה וכפר סבא. השערים שאני כובש לא מקנים לי יתרון על חלוצים אחרים בקבוצה, ויש מאבק על מקום בהרכב. אני מאמין ושואף שבסיבוב הבא נהיה עם יותר נקודות ולא נאבד נקודות כמו בסיבוב הזה".

דין דוד.
דין דוד. "הרגשה מדהימה להבקיע נגד הגדולות" (דני מרון)

משה אוחיון עמד אתמול על הקווים בפעם השלישית העונה, בשל המשך הטיפול במאמן רוני אוואט הנמצא בהתאוששות מבעיה קרדיולוגית. אתמול כבר ישב רוני אוואט על ספסל המחליפים לצדו של משה אוחיון, והשניים קבעו יחד את ההרכב ואת החילופים.

הקפטן בתחילת העונה רועי גורדנה לא שותף כלל בשלושת המשחקים האחרונים. גורדנה, שהיה מהבולטים בעונת ההישרדות בשנה שעברה, אינו נמצא בכושר לאחרונה וזו הסיבה של הצוות המקצועי לאי שילובו בהרכב. גורדנה מודע למצב, אבל ברור שייבוש נוסף במשחק הקרוב באצטדיון הי"א נגד הפועל חדרה יוסיף שמן למדורת האכזבה של השחקן שעובד קשה באימונים.

בקבוצה החמיאו לשגיב יחזקאל על כיבוש השער השני ועל השתלבותו בעמדת החלוץ המרכזי החדשה לו, מה שהוביל להוצאתו מהסגל של החלוץ יאקוב סילבסטר.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי