בצ'יראי ייעדר יותר זמן מהצפוי, "חייבים לפחות שש נקודות במשחקים הקרובים"

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | אריאל שלום

החלוץ המונטנגרי אובחן כסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, וייאלץ לשבת בחוץ כמעט חודש. בקבוצה דרוכים לקראת הסיבוב השני: "חייבים להמשיך את היכולת בה עצרנו אם אנחנו מכוונים לפלייאוף עליון"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר התיקו נגד מכבי תל אביב והיציאה מהתקופה הרעה, במכבי נתניה קיבלו היום (שני) חדשות לגבי החלוץ פאטוס בצ'יראי, שעבר בדיקת אולטאסאונד וממנה עלה כי המונטנגרי סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי.

כזכור, בצ'יראי נפצע בזמן שכבש שער נגד קריית שמונה, והוחלף עוד לפני הירידה למחצית. כעת, ההערכות מדברות על חזרה למגרשים בתוך פרק זמן שלושה שבועות עד חודש, כשבשורות הקבוצה מעריכים כי הוא יוכל לחזור לאימונים בעוד כשבועיים.

נראה כרגע הסיכוי שהכוכב יעמוד לרשמות קבוצתו למשחק הליגה נגד סקציה נס ציונה קלושים, זאת למרות ההערכה של המאמן סלובודאן דראפיץ', שלא יסכן אותו בחזרה מוקדמת. בינתיים, שחקני הקבוצה יצאו לחופש בין יומיים, ומיד לאחר מכן יחזרו לאימונים לקראת המשחק החשוב נגד הפועל תל אביב.


דראפיץ'. ייאלץ להסתדר כמעט חודש ללא החלוץ הבכיר בסגל (מאור אלקסלסי)

"אנחנו חייבים לפתוח את הסיבוב השני באותו הכושר בו אנחנו נמצאים" אמרו גורמים בקבוצה. "יש לנו משחקים מול הפועל ת"א, נס ציונה ובני יהודה, ואם נרצה להיות בפלייאוף העליון נצטרך להשיג לפחות שש נקודות מהמשחקים הקרובים".

הבשורות הטובות הגיעו מכיוונו של הקשר רוי קורין. לאחר בדיקת סי.טי שעבר ובה הכל היה תקין, הקשר נפגש בשבוע שעבר עם נוירולוג שאישר את חזרתו לאימונים, כאשר בימים אלה הוא מתאמן בנפרד תוך ליווי של פיזיוטרפיסט ומאמן כושר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי