מכבי ת"א תממש את האופציה על דניאל טננבאום וחוזהו יוארך‎

דניאל טננבאום
דניאל טננבאום | דני מרון

בעקבות פתיחת העונה המוצלחת, השוער הישראלי-ברזילאי צפוי לזכות בשדרוג בשכרו עוד העונה. ניק בלקמן וצ'יקו אופאדו בספק גדול לנס ציונה (שבת, 14:40, ישיר בספורט4)

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה את הסיבוב הראשון כשהיא מדורגת ראשונה, עם 13 משחקים ללא הפסד ויותר מכך, ללא ספיגת אף שער חובה. הצהובים מחזיקים כרגע בשיא עולמי לקבוצות, בכל הקשור למספר משחקים רצופים ללא ספיגה מתחילת העונה ומי שבין השאר חתום על ההישג ועל עונה חלומית משלו, הוא השוער ישראלי-ברזילאי דניאל טננבאום, שפתח את הקיץ כשוער שני ליווני אנדראס יאניוטיס, אולם מאז פציעתו של היווני במשחק חצי גמר גביע הטוטו, הפך לשוער הראשון של הקבוצה.

לטננבאום חוזה עד סיום העונה ולספורט1 נודע כי במועדון יממשו את האופציה בחוזהו ויאריכו אותו במספר שנים נוספות וזאת בנוסף לשדרוג בשכרו של השוער. כזכור הגיע טננבאום לפני כשלוש שנים מפלמנגו הברזילאית ואט אט הפך משוער שלישי לשני והעונה כאמור תופס את חולצת ההרכב וחתום על שיאים מרשימים ביותר. לא מן הנמנע כי ראשי המועדון יבצעו את השדרוג והארכת החוזה, עוד במהלך העונה הנוכחית ולא ימתינו עד הקיץ. טננבאום עצמו התחבר מאוד למועדון והצהיר לא פעם שישמח להמשיך ולשחק במדים הצהובים.

בנושא המקצועי, בקבוצה לא התרגשו יתר על המידה מאיבוד הנקודות למכבי נתניה בשבת האחרונה וכעת מופנות ההכנות לקראת משחק הבית הקרוב, נגד סקציה נס ציונה, שיפתח את המחזור בשבת הקרובה (14:40, ישיר בספורט4).


יאריך את חוזהו במכבי תל אביב. דניאל טננבאום (אריאל שלום)

ראשי הצהובים מתכננים הפנינג אוהדים והחלו במכירת כרטיסים מוזלים על מנת למלא את יציעים 4-5 שמוקצים בדרך כלל לקבוצה האורחת והפעם יעמדו כמעט במלואם לרשות הצהובים. צמד החלוצים ניק בלקמן וצ'יקו אופאדו, עדין לא החלימו מפציעותיהם ונכון להיום הם בספק גדול מאוד למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי