בלבול: "מגיע לשחקנים שאפו. שועה? לא רוצה לשחרר אף אחד"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | דני מרון

מאמן מכבי חיפה נשאר רגוע אחרי הניצחון 0:2 על הפועל באר שבע: "צריכים להיות עם רגליים על הקרקע". על בעיית השחקן הסורר: "זה עניין פנימי, יטופל בתוך המועדון". נטע לביא: "רוצים שכל השחקנים יישארו איתנו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

האם מכבי חיפה רצה לאליפות? הירוקים גברו הערב (שני) 0:2 על הפועל באר שבע בטרנר, נשארו צמודים למכבי תל אביב והוכיחו שהם בעניינים גם אחרי המעידה נגד אשדוד. אבל למרות הניצחון, המאמן מרקו בלבול שמר על קור רוח וסירב לצאת בהצהרות לקראת המשך העונה.

"מכבי חיפה עשתה ניצחון חשוב מאוד", אמר בלבול, "וזה היה במשחק חוץ קשה נגד יריבה איכותית. זה רק שלוש נקודות הבדל עכשיו ואנחנו שמחים ומאושרים, מגיע לשחקנים שאפו ענק על משחק הקרבה, אופי ונחישות. גם הגיע לנו לנצח במשחק הזה".

הסגל הצעיר: "אני שמח שיש לי קבוצה שגם חזקה לא רק מקצועית אלא גם מגובשת מאוד, עם חדר הלבשה חזק מאוד, אבל אסור לשכוח שזו קבוצה צעירה. היום ישבו שני שחקני נוער על הספסל. זו קבוצה שלומדת כל שבוע מחדש לבוא ולתת את הכל גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה מנטלית".

לביא וחזיזה.
לביא וחזיזה. "יש לנו קבוצה צעירה שלומדת כל שבוע מחדש" (דני מרון)

ההבדל בין המחציות: "במחצית השנייה באר שבע לחצה אותנו ועמדנו בזה, ההגנה היתה טובה. שמחים שההגנה היתה יותר טובה מאשר נגד אשדוד, אבל עכשיו ממשיכים למשחק הבא".

פרשת ירדן שועה: "אני באמת מעדיף לדבר על המשחק ולא להסיט את תשומת הלב ממה שהשחקנים עשו היום, מגיע להם שאפו. שועה? זה עניין פנימי שלנו, זה יטופל בתוך המועדון ולא בתקשורת. יש לנו 23 שחקנים, העומק חשוב, כל שחקן חשוב. אני רוצה לחזק את הסגל, קל וחומר שלא רוצה לשחרר אף אחד".

אפשר לדבר על אליפות: "אנחנו צריכים להישאר צנועים עם רגליים על הקרקע, לעבוד קשה. אסור לחשוב יותר מדי קדימה, אם אנחנו רוצים לעשות דברים טובים חייבים לעבור יום יום. להתאשושש ממשחקים קשים. בדרך כלל יש לנו פחות ימי התאוששות מאשר היריבות שלנו, זאת עובדה ולא תלונה. אנחנו צריכים להתכונן למשחק הבא".

שחקני מכבי חיפה חוגגים.
שחקני מכבי חיפה חוגגים. "יש לנו פחות ימי התאוששות מליריבות שלנו" (דני מרון)

הגנה לעומת התקפה: "בכדורגל מודרני כולם עושים התקפה, כולם עושים הגנה. זה מה שצריך להיות. אם אנחנו רוצים לשפר את משחק ההגנה, אנחנו צריכים להביא יותר אגרסיביות ומחיוביות. במחצית הראשונה היו פה ושם מצבים לבאר שבע, אבל אסור לשכוח שהתמודדנו עם קבוצה חזקה מאוד שתהיה בצמרת. גם בית"ר ירושלים וגם מכבי ת"א שבמקום הראשון קבוצות קשות".

הקפטן נטע לביא, שכבש את השער הראשון, חגג: "אני מאוד שמח שהבקעתי ועזרתי לקבוצה לנצח. זה מגרש קשה, באר שבע קבוצה קשה, ואני שמח שניצחנו".

אמירה למכבי ת"א: "אני לא יודע אם זו אמירה, אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב ולנצח ממשחק למשחק ובכל מגרש שאנחנו מגיעים אליו".

נטע לביא חוגג עם חבריו.
נטע לביא חוגג עם חבריו. "היום התלבש לי" (דני מרון)

השער המדהים שכבש: "היום התלבש לי, אני עובד על זה באימונים ושמח שהיום זה יצא מוצלח".

פרשת ירדן שועה: "כרגע אנחנו פחות מתעסקים בזה, רצינו לשחק ולנצח ועשינו את זה. אנחנו יחידה מגובשת, אנחנו תמיד רוצים לראות את כל השחקנים נשארים איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי