רשמית: שרון מימר מונה למאמן הפועל חדרה

שרון מימר
שרון מימר | הפועל חדרה

אקס הפועל חיפה החליף את רון קלר, שהיה המאמן הזמני לאחר שאורי גוטמן התפטר: "עם הרצון והמוטיבציה של כולנו, אפשר יהיה לעשות דברים יפים". אליאל פרץ יהיה כשיר לב"ש

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

כשבוע וחצי לאחר התפטרותו המפתיעה של אורי גוטמן מהפועל חדרה, מונה היום (שלישי) מאמן חדש לקבוצה: שרון מימר בן ה-46 מונה רשמית למאמן, כך נכתב בהודעה הרשמית של המועדון. מימר, שאימן בעונה שעברה את הפועל חיפה, היה מועמד להגיע לקבוצה מהשרון כבר הקיץ, אך לבסוף בהנהלה בחרו למנות את אורי גוטמן.

מימר, שחתם בחדרה עד תום העונה, אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד לחתום במועדון מכובד כמו הפועל חדרה. אעשה הכל כדי שנצליח יחד, אני בטוח שעם הרצון והמוטיבציה של כולנו, אפשר יהיה לעשות דברים יפים".

המנהל המקצועי אורן גולן: "התרשמתי מאוד משרון ואני בטוח שהוא האיש הנכון במקום הנכון. אני מאחל לו המון הצלחה ומשוכנע שיחד נצא לדרך חדשה ומוצלחת".

בנושא המקצועי, שחקני חדרה זכו למנוחה של יומיים במטרה שישובו לקבוצה עם מאמן קבוע לקראת המשחק נגד מ.ס. אשדוד ביום ראשון. "הפועל חדרה נמצאת בתקופה פחות טובה ושיחקה שלושה משחקים קשים, אבל עדיין אנחנו במקום השמיני וצריכים לחזור לעשות נקודות" אמרו במועדון.

מימר.
מימר. "בטוח שהוא האיש הנכון במקום הנכון" (ערן לוף)

מעבר לכך, במועדון מדברים על חסרונם של שחקנים בכירים גם במשחק האחרון כמו חגי גולדנברג, ג'ונתן סיסה ואליאל פרץ. גולדנברג יחזור לסגל לקראת אשדוד ואילו פרץ וסיסה ימשיכו להיעדר, כאשר הקשר עשוי להיות כשיר להפועל באר שבע בעוד שבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי