"הראש של ירדן שועה עובד הפוך משל אנשים אחרים"

איתן טיבי, ירדן שועה
איתן טיבי, ירדן שועה | דני מרון

זאהי ארמלי, כוכב העבר של מכבי חיפה, התייחס להתנהגותו של החלוץ: "כל שבוע עבירה משמעת חדשה, זה לא יכול להיות". וגם: מעורבותו של יענקל'ה שחר והחלק הקדמי של הירוקים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"הראש של ירדן שועה עובד הפוך משל אנשים אחרים. הוא כנראה לא קולט ולא מבין. הוא שחקן מעולה שיכול להצליח בגדול, אבל משהו בראשו לא עובד נכון". הדובר הוא זאהי ארמלי, מגדולי החלוצים של מכבי חיפה בכל הזמנים, שדיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM.

על ההתנהגות של שועה: "עם כל הכבוד לירדן, גם אני הייתי שחקן. תמיד כיבדתי את המאמן ועשיתי את כל מה שהוא דרש ממני. אף פעם לא התלוננתי על מאמן ואף פעם לא התלוננו עליי. שחקן שרוצה להצליח, לא עובר כל כך הרבה עבירות משמעת. כל שבוע עבירת משמעת חדשה, זה לא יכול להיות. הוא גם יוצא עד 02:00 בלילה לפני משחק, זו התנהגות של מקצוען? הוא עדיין בתהליך של התבגרות ולמידה".

התנהלותו של המאמן מרקו בלבול: "לפי דעתי, מרקו מתנהג כפי שהוא למד בעבר בתור שחקן. מרקו אמר שזה עניין פנימי שיטופל בתוך הקבוצה. יענקל'ה שחר אוהב ומכבד את שועה, אין בכך ספק, אבל ברגע שיש משהו שעלול לפגוע במכבי חיפה, כמובן שהוא מתערב ועושה סדר".

על החלק הקדמי של מכבי חיפה: "לפי דעתי זו ההתקפה הכי טובה בארץ, השילוב בין השחקנים מצוין. חזיזה, רוקאביצה ושרי משחקים טובים, גם נטע לביא מתחיל להשתחרר מבחינה התקפית. יש משהו חדש במכבי חיפה. זה עוד לא מזכיר את מה שהיה, אנחנו עדיין רחוקים מהקבוצה שהייתה בזמני, אבל מכבי חיפה נראית טוב בשביל הליגה שלנו. הליגה שלנו לא הכי טובה עכשיו, אין באר שבע ואין בית"ר ירושלים. מכבי תל אביב אמנם בקושי מנצחת, אבל היא במקום הראשון ועושה את שלה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי