בעקבות התוצאות: אוהדים פוצצו את אימון הפועל באר שבע

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי

אחרי ההפסד למכבי חיפה, שפתח פער של עשר נקודות ממכבי תל אביב, חלק מהקהל הביע את מחאתו על המצב וטען כי השחקנים מבזים את המועדון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ההפסד המתסכל של הפועל באר שבע למכבי חיפה אתמול (שני) באצטדיון טרנר והיכולת המאכזבת של הקבוצה בתקופה האחרונה לא עברה בשקט אצל האוהדים. חלקם עזבו אמש את האצטדיון עוד לפני שריקת הסיום. אחרים שנשארו שרקו בוז לשחקני הקבוצה לאחר הפסד הבית השני ברציפות והרביעי בסך הכל העונה ב-13 מחזורים.

מחאת האוהדים עלתה היום הילוך כאשר עשרות מהם הגיעו לאימון הקבוצה כדי להביע את זעמם על המצב, תוך שהם קוראים לשחקני הקבוצה כי הם מבזים את החולצה של הפועל באר שבע. במקום שהו גם הבעלים, אלונה ברקת, המנכ"ל אסי רחמים ומנהל הקבוצה, אביתר אילוז, שניסו לפייס את האוהדים ולשמוע את אשר על ליבם.

מבחינה מקצועית, השוער הליטאי, ארנסטס שטקוס, שברוב שלבי העונה דווקא הפגין יציבות, הציג אתמול משחק חלש ולא מן הנמנע כי במשחק הבא הוא יירד לספסל ומי שיפתח במקומו בין הקורות יהיה אוהד לויטה, שכבר הוכיח שאפשר לבנות עליו בהזדמנויות שקיבל בעבר. בבאר שבע העריכו כי הבלם לואי טאהא, שהוחלף לפני סיום המשחק הקודם מול הפועל כפר סבא, כשיר להתמודדות מול חיפה ומשום כך הוחלט לפתוח איתו בהרכב, אולם הערכה זו התבררה כשגויה וטאהא שסבל מכאבים במהלך המחצית הראשונה, הוחלף בהפסקה. לא ברור בשלב זה האם הוא יהיה כשיר למשחק במחזור הבא מול בית"ר ירושלים.


פוצצו את האימון. אוהדי הפועל באר שבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי