אולי הפעם: פיראס מוגרבי מועמד להצטרף לחדרה בינואר

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | מאור אלקסלסי

עידן שרון מימר התחיל ובמועדון כבר חושבים על חיזוק אפשרי בחלון הקרוב, החלוץ של סכנין, שסירב לאפשרות בקיץ, נכח במשחק מול הפועל תל אביב וכנראה יזכה לפנייה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

הפועל חדרה יצאה הבוקר (רביעי) לעידן חדש עם מינויו של שרון מימר למאמן החדש של הקבוצה. מימר, כידוע, יחליף את אורי גוטמן שהתפטר לפני כעשרה ימים וכעת אקס הפועל חיפה ינסה להוביל את חדרה, כשיעמוד על הקווים כבר במשחק הקרוב מול מועדון ספורט אשדוד.

עוד היום ייפגש מימר עם הצוות המקצועי הקיים, שצפוי להמשיך גם תחתיו. מימר חתם עד סיום העונה ללא כל תנאי לגבי העונה הבאה, בתחושה שאם ייווצר זיווג בין הצדדים וגם התוצאות יהיו בהתאם, אז ההתקשרות תמשיך לעונה נוספת באופן טבעי. בשיחה בין המאמן ליועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן, כבר דובר על רצון הקבוצה להתחזק בחודש ינואר, אבל המאמן ביקש קודם כל להכיר את הסגל הקיים לפני שיוחלט על ביצוע שינויים.

בכל אופן, בחדרה כבר העלו מספר שמות של מועמדים אפשריים וביניהם חלוץ בני סכנין, פיראס מוגרבי. האחרון היה מבוקש בחדרה גם בקיץ האחרון, אבל החליט להישאר בסכנין עם רצון להחזיר את הקבוצה מהמגזר לליגת העל, אלא שבשלב זה נראה כי סכנין אפילו לא קרובה למטרה ולכן בחדרה ינסו מאמץ נוסף לצרפו במועד ההעברות הקרוב. אגב, מוגרבי מקורב מאוד לאחד הספונסרים הגדולים של חדרה העונה, מונייר מואסי, ואף ישב לצדו של מואסי במשחק האחרון של חדרה מול הפועל תל אביב.


מוגרבי. סכנין לא קרובה למטרה, החלוץ יעלה לליגת העל בלעדיה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי