פיניש זכה להתעניינות מראשל"צ, בצ'יראיי החל בטיפולים

סתיו פיניש
סתיו פיניש | דני מרון

הקשר האחורי לא צפוי לעזוב, בקבוצה מקווים שהמונטנגרי ישוב מהר מהמשוער. גולוברט לחבריו: "לא דיברו איתי, יש לי חוזה במועדון ואני מתכוון לכבד אותו"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שצברה 10 מתוך 12 האחרונות, מכבי נתניה תנסה ביום ראשון להמשיך במומנטום החיובי שבו היא נמצאת, כשתארח את הפועל תל אביב למשחק שיפתח את משחקי הקבוצה בסיבוב השני (20:00, ישיר בספורט4). החלוץ פאטוס בצ'יראיי ייעדר מהמשחק, כידוע, כשהוא החל לעבור בימים האחרונים טיפולים במסגרת המועדון והיא היא שתוך כדי השיקום יתברר שחזרתו תהיה מהירה יותר מהמצופה.

במקביל, לקראת חלון ההעברות של ינואר בעוד חודש, הקשר סתיו פיניש זכה לאחרונה להתעניינות מכיוונה של עירוני ראשון לציון, המועמדת לעלייה מהליגה הלאומית שהמנכ"ל שלה הוא משה דמאיו, שקשריו עם הקשר טובים זכר לתקופתם המשותפת בבני יהודה. עם זאת. פיניש זוכה להערכה רבה מהצוות המקצועי בנתניה והוא לא צפוי לעזוב.

במכבי נתניה דווקא מחפשים לחזק את הסגל ולא להחלישו, כך ששמו של הבלם מיקי סירושטיין עלה. בצוות המקצועי עדיין ממשיכים בחיפושים אחר שחקנים זרים, אך סירושטיין, שאמור להמשיך לעונה נוספת עם קבוצתו התאילנדית, בהחלט נלקח בחשבון. זאת בזמן שהבלם רומן גולוברט ממשיך להתאמן עם הקבוצה, כשלאחרונה סיפר לחבריו: "אף אחד כרגע לא דיבר איתי, אבל יש לי חוזה במועדון ואני מתכוון לכבד אותו. אני רוצה להישאר במכבי נתניה".


סירושטיין בליגה התאילנדית. שמו עלה בשרון (האתר הרשמי)

אמש, התקיים מפגש בין קבוצת הקטרגל של עמותת "אחים לחיים" לבין שחקני הקבוצה הבוגרת אלמוג כהן, ויקי כחלון, סתיו פיניש, דולב אזולאי, משה מולה, עומרי גנדלמן, רוי קורין והמאמן סלובודאן דראפיץ'. עמותת "אחים לחיים" חרטה על דגלה לסייע ולתמוך בלוחמי צה"ל אשר נפצעו והקריבו מגופם ונפשם, מתוך שליחות להגנת תושבי ישראל והעם היהודי.

"באנו לחזק ויצאנו מחוזקים" אמר הקפטן אלמוג כהן. "מפגש שכזה, עם אנשים שכאלו, רק גורמים לי להיות יותר גאה במדינה שלי, באנשים שהקריבו את עצמם למען המדינה שלנו. כל סיפור וסיפור מעורר השראה ומדגיש עד כמה עם ישראל הוא מיוחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי