קלינגר: "אולהה? לא שמעתי את השם שלו במתחם מעולם"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | עדי אבישי

המאמן דיבר במסיבת העיתונאים לפני המשחק נגד נתניה: "אם קבוצות צמרת רוצות לחזק את הסגל, מן הסתם שגם אצלנו צריך". שועה: "מתערב שלא ישחררו אותו". ניסו אביטן: "מנסה להתעלם מכל מה שהיה פה לפניי"

(גודל טקסט)

ביום ראשון הקרוב הפועל תל אביב תתארח באצטדיון נתניה, אצל הקבוצה המשתפרת של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. האדומים השיגו שני ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים מאז שניר קלינגר החליף את ניסו אביטן על הקווים, ומקווים לשפר קצב צבירת הנקודות שלהם העונה ולקפוץ מהמקום ה-10 בטבלה. למסיבת העיתונאים המסורתית הגיע המאמן הותיק מלווה בניר לקס. 

המאמן אמר לפני המשחק: "יש לנו המון מה לשפר, אנחנו עובדים על זה בוידאו ובמגרש כל יום. יש פוטנציאל, כמה זמן זה יקח וכמה מהר זה יתבטא בתוצאות? אמרתי מהרגע הראשון שאני לא יכול לדעת. היו משחקים העונה שהגיע לנו לנצח והפסדנו, והיו משחקים שהגיע לנו להפסיד וניצחנו. לכן אני רוצה להמשיך לראות את התקדמות הקבוצה. אני מרגיש שזה הולך בכיוון, אבל עדיין לא ברמה שאני מצפה".

התחומים בהם הוא רואה התקדמות: "יש לנו מספר דברים שהשתפרנו בהם מאוד. הארגון, אנחנו הרבה יותר מאורגנים, קרובים ולוחצים. אבל אנחנו לא מספיק טובים במעברים, לא מייצרים מספיק מצבים, שזה די מתכתב עם קרייאיטיביות וכישרון בחלק הקדמי. את קבלת ההחלטות צריך לשפר. אלה הנושאים שאנחנו מתעסקים בהם. זה ברור לכולם, וגם לי שצריך לשפר את החלק הקדמי. אנחנו צריכים להגיע למצב, שלא משנה מי היריבה, אנחנו מייצרים משחק יותר אינטנסיבי ומהיר, לוקחים יותר סיכונים ומייצרים מצבים. נגד חדרה היו תנאים קשים במגרש לכן לא היה קל לפתח משחק, הכדור נעצר במים או קיבל תאוצה, לא כל משחק הוא דומה. אי אפשר לנתח את זה"

מייקל אולהה והרכש בינואר: "לא שמעתי את השם שלו במתחם לעולם, לא בגלל שלא מעריכים אותו, אלא כי הוא לא פה כרגע. משה וההנהלה מתעסקים בזה, החוזה שלו אמור להתחיל בינואר, הוא סיים ליגה ומן הסתם היה זקוק לחופש מסויים אחרי עונה שלמה. אני מקווה שהוא יגיע בשבוע – שבועיים הקרובים אם הכל יהיה בסדר, בדברים האלה יש תמיד תקלות, ויזות, כן מגיע, לא מגיע, טיסות. זה לא משהו שאנחנו מדברים עליו, לגבי חיזוק? אני שומע קבוצות צמרת מדברות על העמקת הסגל שלהם, אז אני יכול להבין שאם שם מדברים על העמקת הסגל, אז מן הסתם גם אצלנו צריך לעשות את זה בהתאם ליכולות הכלכליות שלו וזה מה שצריך לעשות. בן אדם שיש לו בעיה מנסה לשפר אותה, אנחנו יושבים ועובדים מספיק שעות בשביל לנסות לייצר פורמולה שתשפר את הקבוצה בהתאם ליכולות הכלכליות, ושהחלק הקדמי שלנו יהיה יותר מגוון. גם בחילופים, גם ברוטציה. שיחקנו השבוע שלושה משחקים עם אותו הרכב, זה לא מצב בריא, לכן הכמיהה שלי לחיזוק אני חושב שהיא במקום, כמובן בהתאם לאפשרויות הכלכליות"


מייקל אולהה: "לא שמעתי את השם שלו במתחם האימונים לעולם" (טוויטר)

אפשרות לצירוף ירדן שועה: "אני הגעתי ממכבי חיפה. באתי משם, נולדתי משם, אני מכיר את הנפשות הפועלות, אני יודע מה קורה במצבים כאלה. אני מוכן להתערב איתך שהוא לא ישוחרר ממכבי חיפה, אז למה לבזבז על זה זמן?"

הסכסוך בין קבוצת הבעלים לניסו אביטן: "מהדקה שהגעתי הנה אני מנסה להתעלם מכל מה שהיה פה, לטוב או לרע, ופשוט להתחיל מחדש, מאפס. ככה גם אמרתי לשחקנים. כל מאמן הולך בדרכו, כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה, לכל אחד יש את הדרך שלו להיפרד מקבוצות, ניסו בחר להגיד את מה שהוא אמר, אני לא מתכוון להתייחס לבקר או להגיב כי יש לי עבודה וזה הדבר האחרון שאני מתכוון לדבר עליו. אני בכלל לא מתעסק בזה, יש לי קבוצה ושחקנים והמון עבודה, את הנושא הזה אתם צריכים להפנות למי שמעורב (הבעלים)".

המטרות לסיבוב השני: "אני מצפה לראות את הקבוצה עולה על מסלול מקצועי ויציב, אנחנו צריכים להגיע לכל משחק שהוא פתוח ולא להיות האנדרדוג. אנחנו רוצים לייצר זהות אחרת, אני חושב שרואים את הגישה והרצון של השחקנים להתפתח וללמוד ולעשות דברים חדשים שלא עשינו, כמו ללחוץ, כמו לשפר נתוני משחק, את הדברים האלה אנחנו צריכים לשפר ב-80% ממה שהיה קודם, ואז אנחנו באמת נהיה קבוצה שתאגור נקודות בקצב יותר טוב"

מי החלוץ המועדף עליו: "אין לי חלוץ מועדף, אלה החלוצים שיש, אני חושב שבתור מאמן אני צריך להאמין בהם ולעבוד איתם על הדברים שצריך לשפר. אני גם חושב שיש שיפור מסויים, אבל כמו שאני אומר בשבועות האחרונים, קבלת ההחלטות והאיכות לא מספיקה, אז או שנצטרך להחתים עוד שחקנים, או ששחקנים כמו עומר דמארי שחוזר מפציעה ועובד קשה, וגם דמבה, שהוא שחקן חזק עם נוכחות שצריך לשפר את קבלת ההחלטות שלו, יתנו יותר. בכל סוף אימון אני לוקח את שניהם ועובד איתם על העבודה מול השער. אין לי דרך אחרת, אין מקל קסמים. נקווה שזה יצליח".


ירדן שועה: "מוכן להתערב שהוא לא ישוחרר" (מאור אלקסלסי)

ניר לקס: "אין ספק שרואים את השינוי, ניר מעביר לנו בדיוק מה שהוא רוצה לראות על המגרש. אני מקווה שזה ישתפר"

מצבו הבריאותי: "עכשיו ברוך השם אני מרגיש הרבה יותר טוב, נחתי בזמן הפגרה, התחזקתי".

מכבי נתניה: "היא קבוצה מצוינת, אני פחות רוצה להתייחס אליהם אלא יותר למה שאנחנו רוצים לעשות על המגרש. אני בטוח שניר יכין אותנו בצורה הכי טובה שאפשר. שתי הקבוצות במגמת שיפור, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ופחות מעניינת אותי הקבוצה היריבה"

המיקום של הפועל ת"א בטבלה: "אין ספק שאנחנו אמורים להיות במקום הרבה יותר גבוה, איבדנו הרבה נקודות ולא פתחנו את העונה כמו שצריך. אני מקווה שנשתפר"


ניר לקס: "נחתי והתחזקתי בזמן הפגרה" (אודי צטיאט)

מקום בפלייאוף העליון: "אנחנו מדברים על הישרדות כעובדה, אנחנו נמצאים במקום הזה כרגע. אבל אני מאמין מאוד בשחקנים, אני בטוח שאנחנו יכולים לעשות יותר. בע"ה נשיג ניצחון ונוכל להסתכל קצת יותר למעלה"

מקומו בהרכב: "אני תמיד מנסה להוכיח לצוות המקצועי שאני שווה מקום בהרכב, כל עוד אני על המגרש אני ינסה לעשות את זה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי