אביטן: מכבי חיפה קבוצה איכותית, אך לא נתבטל מולה"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

מאמנה החדש של הפועל רעננה נערך לקראת משחק קבוצתו מול שחקניו של מרקו בלבול (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט4) ומבטיח פייט מול היריבה אותה ילוו אותה לאצטדיון המושבה

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח בשבת את מכבי חיפה באצטדיון המושבה (19:30, שידור ישיר בספורט4), במשחק הבכורה של המאמן ניסו אביטן שהגיע במקומו של מנחם קורצקי שהתפטר. במועדון מעריכים שכ-7000 אוהדי מכבי חיפה יגיעו למשחק ועוד 1300 מרעננה.

לקראת המשחק אמר המגן עדי נמני: "השבוע עברנו טלטלה עם העזיבה של המאמן מנחם קורצקי, אהבנו אותו והיינו מחוברים אליו, אבל זה חלק מהספורט וחלק מהכדורגל ולצערנו זה קרה גם אצלנו. כרגע יש כאן מאמן חדש, ניסו אביטן, ואנחנו מקווים שנעזור לו והוא יעזור לנו כדי שנוכל ביחד להוציא את הקבוצה מהמצב אליו היא נקלעה".

נמני הוסיף: "מצפה לנו משחק קשה נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה, שנמצאת בכושר מצוין, אולי הכי טוב בליגת העל. נצטרך להגיע ביכולת של 200 אחוז למשחק הזה, למרות מה שקרה השבוע. נתארגן טקטית למשחק ונחפש  את נקודות התורפה של מכבי חיפה כדי להוציא נקודות מהמשחק הזה".

המאמן ניסו אביטן אמר לקראת המשחק: "מבחינתי זה רגע מרגש, להגיע למשחק בפעם הראשונה כמאמן הפועל רעננה. מכבי חיפה היא יריבה איכותית הנמצאת בכושר מצוין, אבל אנחנו לא באים להתבטל אלא לעשות את העבודה כמו שצריך. ההרגשה לקראת המשחק טובה מאוד. קיבלו אותי יפה כאן ברעננה, אני מרגיש בנוח ולומד להכיר את השחקנים. במעט זמן שיש לנו, אנחנו מנסים להתכונן הכי טוב שאפשר למשחק במוצאי שבת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי