פאוליניו התרשם: "הקהל של הפועל באר שבע איכותי מאוד"

אביתר אילוז, פאוליניו
אביתר אילוז, פאוליניו | הפועל באר שבע

הרכש הברזילאי של ברק בכר בראיון ראשון: "אני שחקן מאוד אגרסיבי, שנותן את הלב שלי למועדון". וגם: מדוע עזב את האקן ומי השחקן שהוא הכי אוהב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי ארבעה הפסדים בששת המחזורים האחרונים ולפני המשחק המסקרן נגד בית"ר ירושלים (שני ב-20:15), מפלס הלחץ בהפועל באר שבע עלה השבוע לגבהים חדשים. מי שאמור לסייע לקבוצה לצאת מהתקופה הרעה הוא הרכש הברזילאי פאוליניו, שהגיע לבירת הנגב מהאקן השבדית ויעמוד לרשותו של ברק בכר החל מהמשחק נגד הפועל רעננה ב-11.01.

"אני שחקן מאוד אגרסיבי, שנותן את הלב שלי למועדון", אמר על עצמו פאוליניו בראיון לאתר הרשמי של הפועל באר שבע, במהלכו חשף גם את הסיבה למעבר, התרשמותו מהקהל, השחקן האהוב עליו בעולם והליגה בה הוא הכי נהנה לצפות.

מגיע לישראל עם אישה בהיריון ושני ילדים: "רצינו להתנסות במשהו חדש ולכן עברנו לישראל. דיברתי הרבה עם המשפחה והם הסכימו למעבר. המועדון והעיר נחמדים מאוד, אהבתי את התנאים וזו גם הסיבה שעברתי לבאר שבע".


פאוליניו בנתב"ג (הפועל באר שבע)

מה שמע על הפועל באר שבע לפני המעבר: "התייעצנו עם מיגל ויטור ואשתו לפני המעבר, הסתכלתי ביוטיוב וראיתי שהקהל מאוד איכותי, קהל יודע לתת מוטיבציה לשחקנים".

מדוע עזב את האקן: "רציתי חוויה אחרת בחיים שלי, להראות את הכדורגל שלי במדינה אחרת.  אני רוצה להגיד לאוהדים שאני הולך לתת את הלב שלי בכל אימון, זה האופי שלי".

השחקן והליגה שהוא הכי אוהב: "אני אוהב את ליאו מסי ונהנה לצפות בליגה האנגלית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי