זהבי וקונסטנטין תורגלו, רוני לוי ממתין לבן חיים וקונטה

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | אריאל שלום

השניים שוב לא התאמנו, עד יום ראשון יוחלט מי מהארבעה יעלה בהרכב. שחקנים על באר שבע: "הם מגיעים עם הגב לקיר ויילחמו. הזדמנות להגדיל את הפער". לוי שוב שם דגש על הנעת הכדור בהתקפה, עדי לא התאמן ובספק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אור זהבי ושי קונסטנטין תורגלו אתמול ב-11 של רוני לוי לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני. יחד עם זאת, רוני לוי ישנה את התרגול אם טל בן חיים (מתיחה בשריר הירך האחורי) ואנטואן קונטה (מתלונן על כאבים בברך), שלא מתאמנים ביומיים האחרונים, יהיו כשירים. לוי מתרגל בינתיים את אותם ה-11 ששיחקו באשדוד. המשמעות: אורי מגבו שוב מקבל הזדמנות במקום מקס גרצ'קין, אבל עדיין לא מדובר בהחלטה סופית.

"באר שבע מגיעה עם הגב לקיר, אחרי תקופה רעה מאוד. הם יבואו להילחם, אין ספק בכלל", אמר אחד השחקנים הלילה. "אבל אנחנו לא צריכים להתחשב במה שקורה בחדר ההלבשה שלהם, יש לנו מספיק בעיות משלנו וזאת הזדמנות להגדיל קצת את הפער מהם לשלוש נקודות ולטפס למקום השלישי".

בבית"ר ממשיכים להבהיר כי אין כל החלטה סופית בעניין רכש וכי משה חוגג עשוי לאשר שחקן זר בהתאם להישגים עד פתיחת החלון ובהתאם לבקשת הצוות המקצועי. יוסי בניון רוצה להביא שחקן התקפה זר וכבר החל בשיחות עם סוכנים לגבי שחקן בעמדה הזאת. "אנחנו צריכים חיזוק, ניצחון על באר שבע ומעבר שלב בגביע ביום ראשון (מול ראשון לציון, א"י) ואתה מגיע למשחק עם רעננה עם ציפיות אחרות. הכל תלוי בתוצאות", אמר גורם במועדון אתמול. במקביל, במועדון ממשיכים במעקב אחר איילון אלימלך, הקשר האחורי של איכסל. נמשך מעקב גם אחר שחקנים נוספים מליגות נמוכות.


התלונן על כאבים בברך, יצליח לשוב לאימונים? קונטה (אריאל שלום)

בכל הקשור לעדי תמיר, לאחר שלא לקח חלק בשני האימונים האחרונים של הקבוצה, הקשר לא התאמן גם היום עקב פציעה, ובהמשך ייבדק לקראת המשחק ביום שני, כאשר לא מן הנמנע כי הוא לא יהיה בסגל בסופו של דבר.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי