דור כוכב: "צריכים לגלות יותר יציבות. נגיע לק"ש כדי לנצח"

דור כוכב
דור כוכב | אריאל שלום

קשר בני יהודה לקראת המשחק בצפון, בו הוא צפוי לפתוח על הספסל: "היו חסרות לנו נקודה או שתיים כדי שהסיבוב הראשון יהיה טוב, היה ניצחון גדול בב"ש". אלו מתוכנן לשוב להרכב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תתארח מחר אצל עירוני קרית שמונה (שבת, 17:30) ותנסה להתאושש מהתבוסה 3:0 להפועל חיפה במחזור שעבר. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס, שעשוי לערוך שינוי אחד או שניים בהרכב.

בכל מקרה אבוקסיס ימשיך גם הפעם בקו של ארבעה שחקני הגנה, כאשר המגן דור אלו, שהתאושש מפציעה ארוכה בברכו, אמור לפתוח בעמדת המגן הימני ואבישי כהן יוסט לקישור, במקום דור כוכב. גם בחלק הקדמי עשויים להיות שינויים, כשגם דור ג'אן וגם בן אז'ובל מועמדים לפתוח.

"המשחק נגד הפועל חיפה הסתיים בהפסד עם תוצאה שלא אופיינית לנו", אמר דור כוכב לקראת המשחק. "לא לקבוצה הזאת ולא לבני יהודה של השנים האחרונות. אני חושב שהתוצאה לא כל כך משקפת והמשחק היה די שקול. הפועל חיפה לא גילתה איזושהי עליונות עלינו בשום שלב של המשחק וספגנו שלושה שערים מדברים שאנחנו עשינו לא נכון. יוסי והצוות יתעכבו איתנו על זה וגם נראה את הדברים בווידאו במטרה לתקן. השתדלנו לשמור השבוע על אווירה טובה, כי עשינו לפני זה שני ניצחונות יפים ותיקו, אז ניסינו לשמור על קצב טוב ורצינות באימונים. אנחנו לא מורידים את הראש יותר מדי אחרי ההפסד הזה".


על הסיבוב הראשון של הקבוצה:
"כמו שיוסי אבוקסיס אמר, אני חושב שהיו חסרות לנו שתיים או שלוש נקודות כדי שמבחינת צבירת הנקודות זה יהיה סיבוב טוב. אני חושב שאנחנו צריכים לגלות יותר יציבות במשחק שלנו. היה לנו ניצחון גדול בבאר שבע ואם נשפר את זה בסיבוב השני, נגיע למקומות טובים".


אלו. צפוי לשוב להרכב (עדי אבישי)

מבט על יחס השערים של הזהובים מגלה נתון מעניין. מצד אחד ספגה הקבוצה רק 11 שערים, בדומה למכבי חיפה והפועל באר שבע שמדורגות בצמרת הטבלה, אך מצד שני כבשה הקבוצה 10 שערים בלבד, כשרק הפועל ת"א ונס ציונה מהתחתית, עם תשעה כיבושים לכל אחת, כבשו פחות ממנה. "משחק ההגנה של הקבוצה היה טוב בסיבוב הזה ולראייה לא ספגנו הרבה שערים" הוסיף כוכב. "ולגבי משחק ההתקפה, נצטרך לתת עליו את הדעת. יש כאן שחקנים טובים ומוכשרים, גם בחלק האחורי וגם בקישור וגם בחלק הקדמי והשחקנים האלה עוד יתנו את המספרים שמצפים מהם וכבר בסיבוב השני נראה תפוקה יותר טובה, גם מהשחקנים בחלק הקדמי".

ההשתלבות האישית שלו בקבוצה: "אני שמח שאחרי שהתחלתי את העונה במחזור השישי, בגלל פציעה שהייתה לי, הצלחתי להשתלב במחזורים האחרונים בהרכב וברור לי שאני חייב להמשיך ולעבוד קשה כל הזמן כדי להוכיח לצוות וגם למועדון ולהנהלה שהמקום שלי בהרכב. אני מתמקד בזה ומקווה להציג יכולת טובה גם בהמשך".


על המשחק בקרית שמונה:
"זה יהיה משחק קשה ובמיוחד עכשיו בסיבוב השני, קבוצות שנמצאות למטה יהיו הרבה יותר קשות לפיצוח, במיוחד במגרש הביתי שלהן. אנחנו יודעים שיש לפנינו משחק קשה, אבל אנחנו נתכונן בהתאם ויכינו אותנו בצורה הכי טובה שיש למשחק ונבוא הכי מוכנים למלחמה אמיתית. זה מגרש קצת יותר קומפקטי, קצת יותר קטן במידות שלו, ואני לא חושב שהוא דווקא יותר קשה ולא רוצה לחשוב שזה מגרש קשה, בטח לא יום לפני משחק. קרית שמונה היתה לאורך השנים קבוצה ביתית טובה ואנחנו נגיע לשם במטרה קצת לשנות את זה".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, דור אלו, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', אבישי כהן, עמית זנטי, מוחמד גדיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי