צפו בתקציר: מכבי חיפה בעטה בדלי עם 0:0 מאכזב מול הפועל רעננה

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | אודי ציטיאט

הירוקים לא הציגו את היכולת המוכרת שלהם ופספסו הזדמנות גדולה לצמק את הפער בפסגה לנקודה אחת בלבד. שרי היה במשחק פושר מאוד, בכורה מוצלחת לאביטן על הקווים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה פספסה הזדמנות אדירה לצמק את הפער בפסגה. באופן שלא שגרתי מהשבועות האחרונים, הירוקים לא הצליחו למצוא את הרשת מול הפועל רעננה וסיימו הערב (שבת) ב-0:0 מאכזב, ובכך הותירו את הבדל בינם לבין מכבי תל אביב בצמרת ליגת העל על שלוש נקודות בלבד, זאת למרות ההזדמנות הגדולה להוריד אותו לנקודה בלבד.

בליווי של כ-7,000 אוהדים, הקבוצה של מרקו בלבול, שעלה שבוע נוסף עם באותו הרכב, שלטה ללא עוררין מול הקבוצה מהשרון, אך בכל הקשור לפעולה האחרונה, כשלה פעם אחר פעם מול אסף צור המצוין. צ'רון שרי, שהיה מהמצטיינים של הסיבוב הראשון בליגת העל, לא הצליח להציג את היכולת המוכרת שלו, עובדה שהקשתה מאוד על קבוצתו.

הפועל רעננה, שעלתה היום להופעת בכורה של ניסו אביטן על הקווים שלה, כמעט ולא באה לידי ביטוי במשחק מבחינה התקפית, ולמעשה אפשרה ליריבתה להניע את הכדור ללא בעיות. כאמור, השוער צור היה האיש המרכזי שלה במשחק, עם מספר הצלות מוצלחות, שתסכלו את שחקני הקבוצה מהכרמל והעניקו נקודה חשובה.

שרי. משחק חלש של ההולנדי (אודי ציטיאט)

בשבת הבאה מכבי חיפה תחזור לאצטדיונה הביתי כשתארח את סקציה נס ציונה במסגרת גביע המדינה, ולאחר מכן תארח את הפועל חיפה לדרבי הגדול. הפועל רעננה, המדורגת כעת במקום הלפני אחרון בטבלה, תשחק גם היא במסגרת סיבוב ח' בגביע ולאחר מכן תסע לעיר הבירה כשתתארח אצל בית"ר ירושלים.


אסף צור. המצטיין של הפועל רעננה במשחק (אודי ציטיאט)

הרכבים
הפועל רעננה: אסף צור, עמית כהן, עידו לוי, דויד מתאוס, עדי נמני, שון קלימקין, בן בנימין, אור דסה (שניר שוקר, 83), דיווין נאה (אביחי ידין, 75), יוג'ין אנסה (יואב תומר, 66), קייס גאנם.

מכבי חיפה: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה (סינטיהו סלליך, 86), צ'רון שרי, יאניק ווילדחסוט (מקסים פלקושצ'נקו, 60), ניקיטה רוקאביצה.

מהלך המשחק
כבר לאחר 45 שניות של משחק באצטדיון בפתח תקווה מכבי חיפה הצליחה לאיים לראשונה על השער של צור, כשרוקאביצה שחרר בעיטה שטוחה ומאיימת אחרי מסירה טובה של שרי. לאחר מספר דקות בהן רעננה התעסקה בעיקר בהגנה, בדקה ה-15 היא גם יצרה התקפה ראשונה, אשר בסיומה אנסה בעט לא מדויק. בדקה ה-25 ווילדסחוט פרץ על האגף הימני וסיפק כדור גובה נהדר לראשו של חזיזה, שלא הצליח למצוא את השער למרות הנגיחה הטובה.


האוסטרלי פספס הזדמנות גדולה כבר בפתיחה (אודי ציטיאט)




ווילדסחוט. כמעט בישל לחזיזה שער יתרון (אודי ציטיאט)

בדקה ה-31 שרי נכנס לראשונה למשחק כשקיבל כדור על סף הרחבה ושחרר בעיטה מסוכנת מאוד לעבר השער, אך הכדור חמק סנטימטרים ספורים ליד מסגרת השער. בדקה ה-40 מנחם ניסה את מזלו מול צור עם בעיטה טובה ממרחק, אך השוער יצא עם ידו על העליונה, ועד סיום המחצית הראשונה, שני הצדדים לא הצליחו לעלות על לוח התוצאות.


שליטה מלאה של מכבי חיפה על כר הדשא (אודי ציטיאט)


אנסה במאבק עם אשכנזי. (אודי ציטיאט)

לאחר ששתי הקבוצות חזרו לכר הדשא, בדקה ה-51 שרי שחרר בעיטה אדירה מהקצה של הרחבה והפתיעה את צור, שהצליח לקלוט את הכדור המבלבל שההולנדי בעט לכיוונו. בדקה ה-70, אחרי דקות רבות בהן מכבי חיפה התקשתה לייצר איומים, שרי לקח אחריות עם בעיטה אדירה אך פעם נוספת נתקל בשוער. בהמשך גם רוקאביצה ופלקושצ'נקו מחליף ניסו לטווח את השער מרחוק, אך כמו כל היום הזה, הם פשוט לא היו מדויקים, והמשחק הסתיים ב-0:0 מאכזב.


אלפי אוהדי מכבי חיפה הגיעו לתמוך בקבוצתם במשחק החוץ (אודי ציטיאט)


אביטן. הופעת בכורה מוצלחת על הקווים של הפועל רעננה (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי