אלמוג כהן: "כשחזרתי למכבי נתניה, בחלומות שלי ראיתי משחקים כאלה"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אריאל שלום

היהלומים עוד לא מעכלים את ה-0:4 על הפועל ת"א: "לא רצינו שייגמר המשחק. לפני חודש סלובו יצא בליווי שוטרים, לא האמינו בנו? אנחנו האמנו בעצמנו". בקבוצה ינסו להגיע להסכם עם גולוברט, שלא יוותר על חוזהו.

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

עד לפני קצת יותר מחודש, מכבי נתניה הייתה שקועה באחד המשברים הגדולים שלה בשנים האחרונות. הקבוצה נקלעה לרצף הפסדים שגרמו לקהל לקרוא לשינוי בצוות האימון, אבל חודש לאחר מכן קשה היה לזכור את אותה התקופה כאשר היהלומים התפוצצו אמש (ראשון) עם 0:4 מהדהד על הפועל תל אביב והזכירו כמה פוטנציאל קיים בקבוצה שלהם. "זה הכדורגל. לפני חודש סלובו יצא בליווי שוטרים, זה מדהים", אמרו במועדון, "אף אחד לא האמין בנו? אנחנו האמנו בעצמנו וזה הכי חשוב. אמונה זה כל הסיפור. התקופה הזאת הוכיחה שבכדורגל אין ממש חוקים".

לא מעט שחקנים זכו למחמאות אמש: רועי קהת מתחיל להזכיר את היכולת שגרמה לנתניה להתעקש לצרפו בקיץ, גיא מלמד שבר בצורת וכבש את צמד השערים הראשון שלו בליגה וגבי קניקובסקי הוסיף שער ושני בישולים.

בנתניה בחרו לשים את הדגש על דולב אזולאי, אחד האחראים הגדולים לעובדה שחוליית ההגנה התייצבה במשחקים האחרונים וממעטת לספוג: "אחרי מחנה האימונים של העונה שעברה סימנו אותו כבלם הנבחרת הבא וכולם צחקו", החמיאו במועדון וציינו: "קשה לבחור שחקן מצטיין במשחק שכזה. זה היה משחק כל כך כיף שפשוט לא רצינו שהוא ייגמר".

מי זוכר שהיה משבר? שחקני נתניה חוגגים (דני מרון)
מי זוכר שהיה משבר? שחקני נתניה חוגגים (דני מרון)

"כשחזרתי למכבי נתניה, בחלומות שלי ראיתי משחקים כאלה", סיפר בסיום הקפטן אלמוג כהן לאתר הרשמי. "חלמתי שהקהל מגיע ונהנה ממכבי נתניה. אני גאה בכל השחקנים כי כשמנצחים זה קל, אבל כשלא הולך טוב רואים את האופי של השחקנים. כשלא הולך וקשה, צריך להביא אופי ואני גאה בכל אחד".

על תפקידו כקפטן: "זו העבודה שלי. כשהכל מצליח זה קל. להיות קפטן בקבוצה מנצחת זה קל. אבל שלא הולך, צריך לחבר את השחקנים. בשביל זה הביאו אותי – כדי להנהיג את הקבוצה על המגרש כשיהיו מצבים קשים".

השאיפות של נתניה: "אנחנו בפלייאוף העליון ואנחנו רוצים להמשיך להציג כדורגל אטרקטיבי. מבחינתי, כל משחק שהקהל הולך הביתה ככה, אני מאושר. אני רוצה להוריד את השחקנים לקרקע לקראת הגביע כי בשלבים האלה צריכים להיות מוכנים כדי שלא יפתיעו אותנו".

רומן גולוברט. שוב נותר מחוץ לסגל (אודי ציטיאט)
רומן גולוברט. שוב נותר מחוץ לסגל (אודי ציטיאט)

מי ששוב לא נכלל בסגל היה הבלם רומן גולוברט, כשבקבוצה ינסו להגיע להסכם על שחרורו בקרוב, אך כרגע הספרדי מתעקש שהקבוצה תעמוד בחוזהו. גולוברט הבהיר לסביבתו כי מבחינתו הוא רוצה להישאר בנתניה, אך אמש, בניגוד לניקו אולסק שחזר לסגל, הבלם נותר בחוץ.

המגן ויקי כחלון ספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו במשחק מול מכבי תל אביב וייעדר מהמשחק מול מ.ס טירה ביום שישי, במסגרת גביע המדינה.

בנושא אחר, לאחר שילובו של כארם ג'אבר בקבוצה הבוגרת, בנתניה צפויים לשלב בקרוב גם את הקשר עומרי גנדלמן, כאשר במועדון רוצים להמשיך במגמת שילוב שחקני הבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי