בחדרה החמיאו למימר: "הביא רוח חדשה והשיג ניצחון חשוב"

שרון מימר
שרון מימר | לירון מולדובן

המאמן ניצח בפעם החמישית ברציפות בבכורה שלו בקבוצה חדשה. מחמאות לזיקרי וסולומון דניאל שאמר: "התגעגעתי לדשא, נחזיר את הביטחון". הבלם ג'ונתן סיסה מבוקש בשוויץ ובטורקיה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שלושה הפסדים, ארבעה משחקים ללא אף שער זכות וזעזוע בעמדת המאמן, זה מה שאפיין את הפועל חדרה בשבועות האחרונים. אתמול (ראשון) בקבוצה חזרו לחייך ובגדול כששרון מימר רשם בכורה מוצלחת על הקווים וניצח 0:2 את מ.ס אשדוד בחוץ. המאמן רשם רקורד יוצא דופן שניצח בפעם החמישית ברציפות במשחק הבכורה שלו בקבוצה חדשה, ומעבר לכך זה היה כמעט העתק מדויק לעונה שעברה, כשמונה למאמן החדש של הפועל חיפה והביס 0:3 את אשדוד בצטדיון הי"א. אגב, לאחר המשחק הזמין חברו של מימר מאשדוד את הקבוצה לארוחה לכבוד הניצחון הראשון של המאמן החדש.

בחדרה החמיאו למאמן על העבודה המנטאלית המשמעותית שלו בימים האחרונים ואמרו: "מימר הביא רוח חדשה לקבוצה והשיג ניצחון גדול. היה לנו חשוב שהשחקנים יקבלו את הביטחון בחזרה ומימר עשה זאת דרך שיחות אישיות. מי שעוד זכו למחמאות היו הקשר סלומון דניאל והחלוץ רועי זיקרי שהשער שלו עצר בצורת של 511 דקות ללא כיבוש. זיקרי נפצע לקראת הסיום ואף הוחלף ולא מן הנמנע כי יזכה למנוחה במשחק הגביע ביום חמישי מול בני יהודה כמו גם הקשר ג'ורג' פוצ'יבה.

דניאל אמר לאחר המשחק: "זה היה ניצחון חשוב שייתן לנו כוח להמשך הדרך. קיבלנו ביטחון. היה קריטי לנצח במיוחד לאור התוצאות של שאר היריבות במחזור האחרון שלא היו לטובתנו. ברמה האישית, התגעגעתי לכר הדשא וחיכיתי זמן רב להזדמנות שלי ואני שמח שהיא הגיעה". על משחק הגביע: "לא נוותר על שום משחק ובטח לא על משחק גביע". 

רועי זיקרי חוגג עם שחקני הפועל חדרה (לירון מולדובן)

בנושא אחר, חדרה חסרה באשדוד ואף תחסר גם בגביע המדינה את הקשר אליאל פרץ ואת הבלם ג'ונתן סיסה. סיסה שהגיע הקיץ מהקבוצה השנייה של מונאקו הפך לאחד השחקנים החשובים בחדרה ואף הרשים במדי נבחרת הצעירה של חוף השנהב. לאחרונה נודע לספורט1 כי הוא זוכה להתעניינות כבר מעבר לים בעיקר מסקאוטים בשווייץ ובטורקיה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי