אווירת נכאים באשדוד שתתחזק בינואר: "לא רוצים לשוב למאבקי התחתית"

משה אוחיון
משה אוחיון | לירון מולדובן

אכזבה עצומה במועדון לאחר ה-2:0 לחדרה, גורם: "זו נאיביות, איבדנו נקודות חשובות נגד מכבי חיפה ובית"ר, המומנטום היה יכול להשתנות". גורדנה ויחזקאל ייעדרו נגד הפועל, אוחיון: "מקווה שאוואט יחזור במשחק הבא"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אכזבה ענקית במ.ס אשדוד לאחר שהקבוצה פתחה את הסיבוב השני אתמול (ראשון) ברגל שמאל עם הפסד ביתי 2:0 להפועל חדרה. הבעלים ג'קי בן זקן מיהר לנטוש את המגרש מבלי לשוחח עם המאמנים רוני אוואט ומשה אוחיון כאשר אווירת נכאים שררה במקום. נכון לעכשיו אין החלטה על שינוי בעמדת המאמן וישנה המתנה לראות האם המאמן רוני אוואט יקבל אישור לשוב לכר הדשא. אוואט ואוחיון קבעו יחד את ההרכב ששיחק אמש.

בקבוצה הצביעו על הרחקתו של הבלם האוגנדי טימותי אווני שהורחק בכרטיס אדום לאחר התערבות של מערכת ה-VAR בשל כניסה גסה וחסרת אחריות כמה שהוביל להתפרקות. אשדוד פשוט לא הצליחה לתפקד בעשרה שחקנים. הבלם ייעדר ממשחק הגביע נגד הפועל באר שבע בגביע המדינה.

גורם במועדון: "אנחנו קבוצה מאוד נאיבית, איבדנו עוד לפני המשחק הזה נקודות קריטיות נגד מכבי חיפה ובית"ר ירושלים בדקות הסיום, הנקודות האלה חסרות לנו, הן היו יכולות לשנות מומנטום". במועדון כעסו גם על ההגנה שספגה 22 שערים: "אין ספק שיהיו שינויים בחלון ההעברות בינואר, אין כוונה שום לעבור את קרבות התחתית ולהתמודד נגד הירידה".

טימותי אווני מורחק (לירון מולדובן)

המשחק הבא של אשדוד בליגה יהיה קרב תחתית חשוב נגד הפועל תל אביב בבלומפילד, עליה גברו בסיבוב הקודם, אך הפעם היא תיאלץ להסתדר ללא רועי גורדנה ושגיב יחזקאל שספוג את הצהוב החמישי שלהם ולא יוכלו לשחק.

משה אוחיון אמר: "הכרטיס האדום שינה את המשחק. רק במחצית השנייה הצלחנו להיכנס לעניינים והשתפרנו, אבל לא כבשנו על אף השינויים. רצינו מאוד לנצח בבית ולהוסיף שלוש נקודות וליצור המשכיות לאחר היכולת הגבוהה שהצגנו נגד מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. היה מאמץ גדול מצד השחקנים. אני מקווה שכבר במשחק הבא רוני אוואט יעמוד על הקווים".

על החזרתו של גורדנה לאחר שני משחקים בהם לא שותף אמר אוחיון: "ביצענו רוטצייה בהרכב במשחקים האחרונים, זו הייתה החלטה של הצוות המקצועי. גורדנה שיחק טוב והתאמץ מאוד די שננצח. יש שחקנים נוספים בקבוצה שממתינים להזדמנות לשחק והם גם כן יקבלו אותה במשחקים הבאים".

רועי גורדנה. הקפטן שחזר לשחק ייעדר נגד הפועל ת"א (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי