צפו בתקציר: הפועל באר שבע הפסידה 1:0 לבית"ר ירושלים

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | דני מרון

בפעם השלישית ברציפות, הדרומיים ירדו מנוצחים בטרנר, ולראשונה מאז אפריל 2013, הפסידו לצהובים בליגה. נגיחה נפלאה של אזולאי (35) הכריעה, ורדסקה והאסלביינק הורחקו

(גודל טקסט)

אווירה של משבר. הפועל באר שבע הפסידה 1:0 הערב (שני) לבית"ר ירושלים בטרנר, שעד העונה שעברה הוגדר כ"מבצר", אך היום נרשם בו כבר ההפסד השלישי ברציפות של הדרומיים, במאבק צמרת מול החבורה מהבירה. הכרטיס הצהוב נשלף ללא הפסקה מכיסו של אוראל גרינפלד, כמו שני אדומים, אך מהלך אחד נהדר של הצהובים-שחורים הכריע, כאשר שי קונסטנטין הניח כדור על ראשו של שלומי אזולאי, שדאג שקבוצתו תעלה למקום השלישי ותפתח פער של שלוש נקודות על פני ב"ש.

עוד לפני שריקת הפתיחה ברק בכר הפתיע בגדול, כשבחר לספסל את הכובש המצטיין שלו בן שהר, ובמקומו פתח עם ג'ימי מרין, שפעם נוספת אכזב בגדול. כמו בדרבי התל אביבי, המשחק בטרנר נעצר היום ממש עם פתיחתו לאחר שאבוקות ורימוני עשן הודלקו ביציעים ודאגו לחמם את האווירה עוד יותר.

לאחר הרבה מאוד ספקות לגבי כשירותו, אנטואן קונטה פתח בהרכבה של בית"ר ירושלים, שבמהלך כל דקות המשחק הייתה הקבוצה העדיפה ביותר על כר הדשא, הגיעה להרבה יותר מצבים וגם החמיצה בענק, כולל כובש שער הניצחון אזולאי. הירושלמים הצליחו לעצור רצף המשחקים האיום שלהם מול הקבוצה מול באר שבע במשחקי הליגה, כשעד המשחק היום, הפעם האחרונה שבית"ר גברה על האדומים מהדרום במסגרת הליגה הייתה אי שם באפריל 2013.


ג'ימי מרין מאוכזב, ונראה כמו כל שחקני הקבוצה שלו (דני מרון)

הרכבים
הפועל באר שבע: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, עמית ביטון, מיגל ויטור, שון גולדברג, עדן שמיר (מאור מליקסון, 45), דוד קלטינס, ז'וסואה, ג'ימי מרין (ניב זריהן, 46), רמזי ספורי (בן שהר, 72), נייג'ל האסלביינק.

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, אנטואן קונטה, אור זהבי, דיוגו ורדסקה, אורי מגבו, דן איינבינדר, עלי מוחמד, פרדי פלומיין (אור זהבי, 70), גדי קינדה, ליוואי גרסיה, שלומי אזולאי.

מהלך המשחק
עם פתיחת המשחק, אוהדי הקבוצות הדליקו מספר אבוקות ורימוני עשן ביציעים, ושופט המשחק אוראל גרינפלד לעצור את ההתמודדות לחמש דקות מלאות. בדקה ה-11 פלומיין מצא קונסטנטין בפריצה נהדרת, והמגן הגביה לעבר גרסיה כדור נהדר, אך האחרון פספס את השער עם נגיחה לא מדויקת. בדקה ה-21 ספורי ניסה את מזלו ממרחק עם בעיטה מסוכנת, אך פספס את המסגרת.


13,350 צופים הגיעו לטרנר ויצרו אווירה לוהטת ביציעים (דני מרון)


שהר ומליקסון. ממתינים על הספסל (דני מרון)


בשל העשן הרב, המשחק בטרנר הופסק למספר דקות (דני מרון)


לוהט מאוד ביציעים (דני מרון)

בדקה ה-33 פלומיין יצא למבצע אישי מבריק, עבר את גולדברג בצורה מרהיבה ובעט כדור אדיר שמצא רק את הרשת החיצונית. בדקה ה-35 בית"ר ירושלים שברה את הקרח במשחק כשקונסטנטין הרים פעם נוספת כדור נהדר לעבר מרכז הרחבה של שטקוס, ואזולאי עלה היטב, נגח נמוך והעלה את האורחים ליתרון. בדקה ה-43 המשחק נעצר פעם נוספת לאחר פגית ראש קשה בין קונסטנטין ושמיר, כאשר לאחר קשרה של הפועל ב"ש נאלץ לרדת מהמגרש ובמקומו נכנס מליקסון, אך לא המחצית הסתיימה ביתרון צהוב שחור.


שער נהדר של האורחת מירושלים (דני מרון)


האסלביינק. ההולנדי כמעט ולא נראה במחצית הראשונה (דני מרון)


מחצית רעה מאוד של הפועל באר שבע (דני מרון)

עם פתיחת המחצית השנייה, גרסיה כמעט בישל לקינדה את השער השני של בית"ר, לאחר שפרץ היטב על אגף ימין ומסר טוב לקשר, אך האחרון לא הסתבך עם רגליו והחמיץ מצב גדול. בדקה ה-55 האסלביינק קיבל כדור מז'וסואה, ניסה לבעוט בסיבוב אך במקום זאת פגע בצורה קשה באזולאי, וראה תחילה כרטיס צהוב מגרינפלד, אך לאחר התעברות של שופטי המסך, ההחלטה שונתה וההולנדי הורחק בכרטיס אדום ישיר. בדקה ה-68 ורדסקה ביצע עבירה חסרת אחריות כשהוא מוצהב, וגם הוא ראה כרטיס אדום ודאג לשוויון מספרי במגרש.


בכר. המשימה הפכה לקשה יותר (דני מרון)


גם ורדסקה בחוץ (דני מרון)

בדקה ה-70 זה היה תורו של עלי מוחמד לרשום החמצת ענק, לאחר שקיבל כדור מבריק מאזולאי, אך בעט על גופו של גולדברג במקום להבקיע לרשת הכמעט חשופה לגמרי. בדקה ה-75 מוחמד מצא את גרסיה בכדור נהדר, והקיצוני היה חייב למסור לאזולאי שהיה חופשי לגמרי, אך במקום זאת בחר לסיים בעצמו ונעצר אצל שטקוס. בדקה ה-90 מוחמד העמיד פעם נוספת שחקן מול שטקוס, כשהפעם אזולאי עד לליטאי, הקפיץ מעליו אך החמיץ את המסגרת על חודם של סנטימטרים. בסיום, בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 ועלתה למקום השלישי.


הקבוצה מהבירה חוגגת בטרנר (דני מרון)


אכזבה גדולה בקרב שחקני הפועל ב"ש לאחר ההפסד הביתי, השלישי ברציפות (דני מרון)







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי