"הפועל ת"א לא דומה לכלום, אין מי שיוביל את הקבוצה"

עמנואל בואטנג, דמבה קמארה
עמנואל בואטנג, דמבה קמארה | דני מרון

לאחר התבוסה 4:0 בנתניה, הסמל האדום שייע פייגנבוים דיבר על מצב המועדון ברדיו 103FM: "מאמין שהם ישרדו בליגה, אך יש שחקנים שלא ראויים ללבוש את החולצה של הקבוצה. ההחלטות שם מוזרות, לא ראיתי דבר כזה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב עדיין מדברים על העפלה לפלייאוף, אך לפי היכולת ב-4:0 למכבי נתניה, האדומים צריכים לחשוב על הישראות בליגה בלבד. מלבד התבוסה אמש (ראשון), רשמה הקבוצה הפסד שלישי בארבעה משחקים והיא כעת נמצאת במרחק של שלוש נקודות מרעננה הלפני האחרונה. הסמל האדום ומלך שערי הקבוצה בכל הזמנים שייע פייגנבוים דיבר על המצב הרעוע של הפועל תל אביב בתוכנית הרדיו של 103FM וכמו האוהדים, גם הוא לא נשמע אופטימי.

שייע פייגנבוים פתח את דבריו ואמר: "צפיתי בחלק מהמשחק, אני מאמין שהפועל תל אביב תחזיק מעמד בליגה. גם בינואר הם יבצעו חיזוק, אבל הם לא דומים לכלום ואני אמרתי הרבה פעמים שהשחקנים לא ראויים ללבוש את המדים של הפועל תל אביב".

גם בנהלה לא מאמינים בשחקנים ואולי הבעיה היא בכלל לא בעמדת המאמן: "ראינו שאביטן לא מביא נקודות, זה היה משהו הזוי שאי אפשר לנצח משחק. ההחלטה הייתה קשה, אבל בסופו של דבר אביטן לא הוכיח. בליגה הזאת כל אחד יכול לקחת נקודות".


"מאמין שהפועל תל אביב תשרוד בליגה". שייע פייגנבוים  (עדי אבישי)

איפה הבעיות: "הבעיה היא שזורקים שחקן ומאמן ומשלמים להם את מלואו השכר. צריך להכניס את השחקנים האלו לכושר, אבל הבחירה היא מעל הכל. אין פה על מה לדבר. אם קלינגר יפסיד שלושה או ארבעה משחקים ברצף גם זה ייפול על אביטן? זו לא סחורה מה שיש שם, אני אומר דברים קשים, אבל אין מה לראות. אין מישהו שהקהל לא יזהה איתו, אין מישהו שיוביל את הקבוצה קדימה".

אביטן טען שלא הייתה השפעה על בניית הסגל: "כולם החליטו שם ואני לא באמת יודע מי הביא את הרכש הזה. אתה לא יכול לעשות מהקפטן שלך סמרטוט, אם אתה לוקח לי את הקפטן אני משחק רק בשביל החוזה ועם הראש למטה. את דמארי אתה זורק ומחזיר, אלו החלטות מוזרות. אני לא ראיתי דבר כזה".

השחקנים לא נלחמים: "תראה את נס ציונה מנצחת את באר שבע, גם בני יהודה ניצחה בטרנר. הם יודעים מזה הפועל תל אביב כל השחקנים האלה? הם יודעים מזה דרבי? השחקנים האלה לא מחויבים, אין להם משהו לסמל".


"אביטן לא הביא נקודות, זה היה משהו הזוי שאי אפשר לנצח משחק" (מאור אלקסלסי)

בהנהלה לא קוראים לך לחזור: "תמיד אני אהיה מוכן לתת כתף, אבל עם כבוד. אני לא אפגע באף בנאדם, אבל הציעו בעונה שעברה משהו דומה, הלכתי באמת בכבוד והעברתי את זה הלאה. לא נעלבתי שנתנו את התפקיד למשה סיני, אני עובד בכמה מקומות. תמיד אני יכול להיות לצד הפועל תל אביב, אבל כבר אמרתי בכבוד".

"לאורך השנים אימנתי קבוצות במצב גרוע פי עשרה, גם כשהייתי בהפועל תל אביב ניצחתי שני דרבים ובסוף נשארנו בליגה, אני כבר אמרתי שהקבוצה חלשה, אבל הליגה זה משהו הזוי חברה. נס ציונה משחקת עם בחורים אלמוניים שנלחמים נותנים את החיים, מתאבדים על נקודה. בואו לא נשכח שאיביץ' מזלזל בליגה".


"לא נעלבתי שנתנו את התפקיד למשה סיני" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי