הפועל ת"א מגלה עניין באולסק, נתניה גיששה אצל ברשצקי

ניקו אולסק
ניקו אולסק | אודי צטיאט

לאחר המפגש בין הקבוצות, האדומים והיהלומים עשויים לרקום טרייד על השניים, שמעמדם פחת בקבוצותיהם. בקרב המועדונים לא פסלו מעבר. גם שמו של אחמד עאבד עלה לאחרונה אצל נתניה

(גודל טקסט)

מכבי נתניה המשיכה אמש (שני) בכושר המצוין שלה כשגברה 0:4 על הפועל תל אביב, ולספורט1 נודע כי מעבר למשחק בין השתיים, לא מן הנמנע ששתי הקבוצות עשויות לבצע בקרוב עסקה מעניינת.

זהו לא סוד שמעמדו של ניקו אולסק בשורות היהלומים אינו ברור, כאשר הקשר שב לסגל הקבוצה במשחק אך לא שותף, כשמעבר לכך, הוא עשוי לעזוב כבר בחלון ההעברות של ינואר.

מי שהוזכרה כזאת שעשויה לקלוט אותו היא הקבוצה מתל אביב, אשר מעוניינת לחזק את הקישור האחורי שלה, בייחוד לאחר העימות בין המאמן ניר קלינגר לקשר סטפן ספירובסקי לקראת סיום המשחק אתמול.


יחזור לנתניה? מוטי ברשצקי (דני מרון)

בקרב האדומים אישרו את התעניינותם באולסק, כשמנגד גם נתניה לא שללה את מעברו, כאשר מי בשורות היהלומים העבירו בשבוע האחרון מסרים כי ירצו לצרף לחיזוק החלק ההתקפי את מוטי ברשצקי, ששיחק בקבוצה אשתקד ורשם עונה טובה.

ברשצקי, היה קרוב להמשיך עונה נוספת בשורות היהלומים, אך לא עשה זאת ברגע האחרון, לאחר שבנתניה לא הסכימו לשלם את סעיף השחרור שלו אך צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, מגלים הערכה רבה כלפיו. בנוסף, שמו של שחקן נוסף של האדומים עד לא מזמן, אחמד עאבד, עלה בשורות היהלומים, אך העדיפות כרגע היא לברשצקי. 

אחמד אעבד. מועמד גם הוא לנתניה (דני מרון)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי