לקראת ניתוח נוסף: ניקוליץ' שוב צפוי להיעדר מספר חודשים

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | אריאל שלום

הסרבי של מכבי ת"א, שרשם 17 דקות בלבד מאז הגיע בינואר שעבר, עבר סדרת בדיקות מקיפה בברצלונה במרפאתו של ד"ר רמון קוגאט, שהמליץ על ניתוח בברכו. בשלב זה טרם התקבלה החלטה בצוות הרפואי של האלופה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

קשרה הסרבי של מכבי תל אביב, אורוש ניקוליץ', מתקשה להתאושש מפציעה בגיד הפיקה בברכו, ולספורט1 נודע שבימים האחרונים הוא עבר סדרת בדיקות מקיפה במרפאתו של דוקטור רמון קוגאט בברצלונה, מנתח מומחה בעל שם עולמי. קוגאט המליץ לאנשי מכבי תל אביב, על ניתוח בברכו של הקשר הסרבי ונכון לעכשיו הוא צפוי בכל מקרה להיעדרות של מספר חודשים נוספים. בשלב זה עדיין לא הוחלט בקריית שלום האם ללכת להליך ניתוחי כפי שהמליץ הדוקטור מברצלונה, או להמשיך בהליך שיקום ללא התערבות כירורגית.

קוגאט, שמרפאתו בברצלונה היא מהמפורסמות בעולם, הוא מומחה בעיקר בפציעות ברכיים, שטיפל בספורטאים רבים ועבד עם כל מועדוני הפאר בכדורגל האירופי, ביניהם כמובן ברצלונה וריאל מדריד. הספרדי ניתח בעבר גם שחקנים ישראלים, כמו ברק יצחקי ומאור בוזגלו, שקרעו את הרצועה הצולבת בברכם.

על פי הממצאים בבדיקות שעבר ניקוליץ', מסתבר שהפגיעה בפיקת הברך, נגרמה בשל הניתוח הקודם שהוא עבר באיזור גיד המפשעה והירך, כאשר במהלך הניתוח מתבצעת פעולה שהיא סוג של משיכת השריר כלפי מעלה, דבר שגורם למשיכה גם באיזור הפיקה, שם נגרמה דלקת חריפה, שהיא מקור הפציעה הנוכחית.


ייעדר לעוד מספר חודשים. אורוש ניקוליץ' (מכבי תל אביב, רשמי)

עוד נודע לספורט1, כי בשבועות האחרונים טס ניקוליץ' לשני מומחים בסרביה, בהמלצתו של המאמן ולדימיר איביץ' ובנוסף לכך, טס ליוון כדי לקבל חוות דעת נוספת, מהרופא של פאוק סלוניקי היוונית, אותו מכיר איביץ' באופן אישי, מהימים בהם אימן במועדון.

הסיפור של ניקוליץ', שהגיע למכבי תל אביב, לפני שנה מדינמו מינסק הבלארוסית, הופך לטרגדיה ספורטיבית, שכן מאז חתם במדים הצהובים, הוא סבל מפציעות ואף נותח באיזור גיד המפשעה, לפני שמונה חודשים, ומאז הוא לא מצליח להתאושש.

הליך השיקום של הסרבי, שהגיע כהבטחה גדולה, ארך הרבה יותר זמן מהצפוי ולמעשה הוא שותף למשך 17 דקות בלבד, כאשר נכנס פעמיים העונה כמחליף, בניצחון 0:4 נגד בית"ר ירושלים בטדי ולאחר מכן בתיקו המאופס נגד הפועל חדרה בבלומפילד, בתחילת חודש אוקטובר השנה. מאז הוא כאמור מושבת, בשל דלקת חריפה בגיד בברכו ונכון לעכשיו, לא ברור כלל מתי יחזור לשחק.


שיחק רק 17 דקות במכבי תל אביב (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי