שחקן בהפועל ב"ש: "יצאנו בזול, זה בקלות יכול היה להסתיים ב-4:0"

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | דני מרון

בבירת הנגב מנסים להרים את הראש על אף ההפסד השלישי ברציפות באצטדיון טרנר: "אין חזרה ממשחק הגביע בשבת", טען בכר. שמיר סובל מזעזוע מוח קל ולא צפוי לשחק נגד אשדוד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

תחושות קשות בהפועל באר שבע בעקבות ההפסד לבית"ר ירושלים. זהו הפסד ביתי שלישי ברציפות לראשונה מאז שהקבוצה עברה לאצטדיון טרנר. למעשה, הפועל באר שבע נמצאת באחד המשברים הגדולים ביותר שלה בקדנציה של ברק בכר, עם חמישה הפסדים בשבעת משחקי הליגה האחרונים. אגב, המשחק אתמול היה ניצחון הליגה הראשון של בית"ר על באר שבע מזה 21 משחקים רצופים, מאז אפריל 2013. כמו כן, זה ניצחון החוץ הראשון של בית"ר על באר שבע מאז אוגוסט 2011.

"זה היה משחק גרוע שלנו. יצאנו בזול. בית"ר החמיצה המון הזדמנויות ובקלות יכולנו להפסיד גם 0:4", אמר שחקן בבאר שבע שהוסיף: "אנחנו בתקופה רעה, אי אפשר להסתיר את זה. לא משנה מה אנחנו מנסים לעשות, הכל הולך הפוך. אסור לנו להישבר. אנשים שכחו שאחרי שבעה מחזורים הובלנו את הטבלה. יש כאן שחקנים טובים. נרים את הראש ונחזור לעצמנו".

בכר, שפסל אפשרות שלאור המשבר שעובר על הקבוצה יצרפו איש מקצוע כדי לעבוד עם השחקנים על הצד המנטאלי, אמר באכזבה בסיום: "הקבוצה במשבר, התוצאות מדברות בעד עצמן. להפסיד שלושה משחקים בטרנר זה משהו שלא קורה וזה מאוד מאכזב. יצאנו כבר ממצבים קשים ואנחנו צריכים לצאת גם מהמצב הזה. יש לנו בשבת משחק גביע שאין ממנו דרך חזרה".

באופן מפתיע, החליט בכר להשאיר על הספסל דווקא את בן שהר, מלך שערי הליגה. בכר הסביר את המהלך כשאמר: "שיחקנו עם התקפה מספיק מהירה, גם האסלביינק מהיר וגם שחקני הכנף שלנו. בן שהר משחק קבוע, לא יקרה כלום אם במשחק אחד יעלה מהספסל. זו לא הייתה הבעיה שלנו".


שהר על הספסל. "לא יקרה כלום אם יעלה מהספסל, זו לא הבעיה שלנו" (דני מרון)

הקשר עדן שמיר שנחבל בראשו לאחר התנגשות ראשים עם שי קונסטנטין מבית"ר פונה לבית החולים סורוקה על צוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה שהיה באצטדיון, מנהל אגף מבצעים באיחוד הצלה, מושיקו מוסקוביץ, ציין: "שמיר נפגע בראשו במהלך המשחק לאחר שנגח בראשו של שחקן אחר. על פי בדיקה שנערכה במגרש נראה כי הוא סובל מזעזוע מוח קל".שמיר אמור לעבור היום בדיקות נוספת. בקבוצה מקווים כי הוא לא יאלץ להעדר מפעילות לתקופה ממושכת, ומעריכים כי מהמשחק הגביע הקרוב מול אשדוד הוא ייעדר בוודאות.

כידוע, המשחק הופסק בפתיחתו למשך ארבע דקות לאחר שאוהדי שתי הקבוצות הדליקו אבוקות ורימוני עשן ביציעים. פרמדיקים וחובשים של איחוד הצלה טיפלו בשישה אוהדים שנפגעו כתוצאה משאיפת עשן ובעקבות האירועים המשטרה עצרה שמונה האוהדים (שבעה תושבי ירושלים ואחד תושב באר שבע) בהם שני קטינים כבני 17 (אחד תושב ירושלים ואחד תושב באר שבע). 


שמיר. לא צפוי לשחק באשדוד עקב זעזוע המוח (דני מרון)

למרות המופע הפירוטכני שהרימו אוהדי ב"ש, ניתן לראות בבירור שהקהל לא שבע רצון ממצב הקבוצה ומצביע ברגליים. טרנר כבר לא מתמלא כמו בעונות האחרונות ואתמול הגיעו לאצטדיון 13,350 צופים (כולל 1,600 אוהדים של בית"ר), כך שכ-2,000 אוהדים אדומים החליטו להישאר בבית. בין האוהדים שהגיעו לאצטדיון טרנר היו גם ארבעה מאוהדי ויסלה קרקוב הפולנית, שטסו במיוחד לישראל לישראל וזכו להצטלם רגע לפני המשחק עם מאור מליקסון, ששיחק במדי הקבוצה בין 2011 ל-2013 והתרגש לפגוש את האוהדים הפולנים.

לבאר שבע אין הרבה זמן ללקק את הפצעים מפני שביום שבת מחכה לא משחק גביע קשה, בחוץ מול מועדון ספורט אשדוד. בנוסף לשמיר שכאמור נפגע אמש בראשו, ייעדרו גם הבלם לואי טאהא הסובל מדלקת במפרק הירך, החלוץ הסורינאמי נייג'ל האסלביינק שהורחק אתמול מול בית"ר והקשר הפורטוגלי, ז'וסואה, שמורחק אוטומטית מהמשחק בגין חמישה כרטיסים צהובים שצבר. אגב, ז'וסואה ספג אתמול בהפסד לבית"ר את הכרטיס הצהוב השישי שלו העונה והוא עשה זאת בתשעה משחקים בלבד מאז שהצטרף להפועל באר שבע.


מליקסון והאוהדים שהגיעו במיוחד (הפועל "תדיראן" באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי