גרינברג: "או שתסגרו את הכדורגל, או שתפסיקו לתת קנסות"

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אריאל שלום

אחד מבעלי הפועל תל אביב תקף: "אם ייהרג ילד, איך אוכל למנוע זאת? אנחנו קבוצה עם מעט משאבים, ובכל זאת לא חסכנו בכלום"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עמדה הערב (רביעי) לדין בגין התפרעות אוהדים במהלך הדרבי מול מכבי תל אביב, שבמהלכו כזכור הושלכו אבוקות וחפצים אל כר הדשא ואף הובערה אש ביציעים.

עורך הדין משה בן דת, אשר מייצג את הפועל תל אביב, הבהיר במהלך הדיון כי האדומים העבירו לפני המשחקים מול בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב מכתבים לכל הגורמים הרלוונטיים בנושא הפעולות שהם עושים, כולל הצבת מצלמות אבטחה וכוח סדרנים מתוגבר. עוד ציין כי הקבוצה עושה מאמצים כבירים ואף תפסה מתפרעים, שללה את המנויים שלהם והעביר את שמותיהם לידי משטרת ישראל. בהפועל תל אביב ציינו כי גם ההתאחדות לכדורגל לא הצליחה למנוע פריצת אוהד למגרש במשחק הנבחרת נגד פולין והבהירו כי יש דברים שאינם בשליטת המועדון.

אחד מבעלי הפועל ת"א, זאב גרינברג, תקף את ההחלטה להעמיד את המועדון לדין: "בסופו של דבר, האירוע הזה יעלה לנו בכסף ולמזלנו לא בחיי אדם, אבל על מה נקבל קנס? איך יכולתי למנוע זאת? אם ייהרג ילד, איך אוכל למנוע זאת? אנחנו קבוצה עם מעט משאבים, ובכל זאת לא חסכנו בכלום. ויתרנו על מאות אלפי שקלים, שכרנו חברת צילום כדי לתפוס אוהדים. שלא יתבעו אותנו על מה שלא מצופה מאיתנו. ביקשתי מהרשויות שיגידו לנו מה צריך לעשות, ונעשה. אם אין משהו שאני יכול לעשות, אז על מה אני עומד לדין? או שתסגרו את הכדורגל, או שתפסיקו לתת קנסות".

אוהדי הפועל תל אביב במהלך המשחק המדובר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי