מכבי ת"א מצפה לתמיכת בית הדין: "אין מועדון שמשקיע כמונו"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

הצהובים מאמינים כי המאמצים שלהם במטרה למגר את האלימות ביציעים והחומרים שנמסרו על המתפרעים יביאו להקלה בעונש על אירועי הדרבי: "אם יתמכו בנו, אחרים ילמדו". פיבן האריך חוזה עד 2024

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממתינה להחלטות בית הדין המשמעתי של ההתאחדות בנוגע לאירועי הדרבי. במועדון מאמינים שרק בשבוע הבא, לאחר עיון בכל חומרי החקירה, תימסר ההחלטה על העונש שיקבלו הצהובים. במהלך הדיון אתמול ביקשה עורכת הדין יעל מרגלית, שמייצגת את המועדון, לקיים את הדיון בדלתיים סגורות ולאחר שכלי התקשורת יצאו מהחדר, הוצגו בפני בית הדין חומרי חקירה סודיים שהושגו לאחר עבודה מודיעינית מאומצת של ראשי מכבי תל אביב ואנשי המחלקה המשפטית שלה, בסיוע משטרת ישראל ואנשי האבטחה באצטדיון בלומפילד.

בקבוצה מקווים שבעקבות מסירת החומרים, בית הדין יראה את המאמצים שהושקעו מצד המועדון בכל הנוגע לתפיסת המתפרעים בדרבי והדבר יהווה גורם מכריע בהחלטה על העונש. עוד נודע כי הבעלים מיטש גולדהאר וכן נציגו ג'ק אנגלידיס, מעורבים מאוד ומודעים לכל פרט בנוגע למלחמה של המועדון באלימות. גולדהאר עצמו, כך אומרים במועדון, נתן הוראה חד משמעית שלא להקל ראש בנושא ומבחינתו כל האמצעים למיגור התופעה ביציעים.

"אין עוד מועדון שמשקיע כספים במלחמה באלימות כמונו", אמר הבוקר (חמישי) גורם בקריית שלום לספורט1, "בית הדין חייב לתת לנו רוח גבית בכל הנוגע לזה כי אנחנו עושים כל מאמץ כדי למנוע את המקרים וכעת גם כדי למצוא את האשמים ולהעביר את פרטיהם למי שצריך. הגענו לדרבי כקבוצה האורחת ועדיין דאגנו לשש מצלמות אבטחה ביציעים שלנו. אנחנו עושים המון מאמצים וגם מגיעים לתוצאות. אם בית הדין יגבו אותנו בענישה מינימלית, זה יגרום גם למועדונים אחרים ללמוד מכך ולהבין שאם ישקיעו מאמצים וכסף, הם יקבלו תמיכה". הצהובים חוששים מעונש של סגירת יציע או רדיוס, אך מאמינים שבזכות החומרים שנמסרו, העונש צפוי להיות קל ויסתכם בקנס כספי בלבד.


"אין מועדון שמשקיע במלחמה באלימות כמונו". אוהדי מכבי ת"א בדרבי (אריאל שלום)

בתוך כך, הקבוצה הודיעה היום על הארכת חוזהו של שחר פיבן במועדון עד 2024. הבלם אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: אני שמח מאוד לחתום על הארכת החוזה במכבי ת"א, המועדון בו גדלתי והתחנכתי. אני מודה לבן מנספורד על האמון שהביע בי ועל העובדה שהיווה פקטור משמעותי בהתקדמות שלי במועדון. אני מחכה להצדיק על המגרש את האמון שניתן בי ולהמשיך להצעיד את המועדון קדימה לתארים בעתיד". 

ולדימיר איביץ' אמר לאחר מכן: "אלו חדשות טובות ששחר האריך חוזה במועדון. שחר הרוויח זאת בזכות העבודה הקשה וההשקעה הרבה. הוא אחד השחקנים הצעירים שיהיו העתיד של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב. הכל מעכשיו בידיים שלו ואני משוכנע שהוא ייקח את ההזדמנות שניתנה לו בדרך לקריירה מוצלחת בעתיד".


ולדימיר איביץ' ושחר פיבן באימון (מכבי תל אביב – האתר הרשמי)

הערב הקבוצה תערוך אימון נוסף לקראת משחק הגביע נגד הפועל אום אל פאחם ביום שבת. מהמשחק ייעדרו דן גלזר ואיתי שכטר המוצהבים וגם צמד הפצועים, צ'יקו אופואדו וניק בלקמן, צפויים להחמיץ את ההתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי