רודריגס ישתכר 170 אלף יורו לעונה בהפועל ת"א, ממן מתרחק

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

האורוגוואי צפוי לחתום בימים הקרובים, ספירובסקי, קיירמה וקמארה ישוחררו. האדומים מצפים להתפתחויות בעסקת אולסק-ברשצקי. השיחות עם בן הרוש נמשכות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפור נפל – בהפועל תל אביב החליטו לצרף שלושה שחקנים זרים חדשים במקום שלושת שחקני הרכש של המאמן הקודם – ניסו אביטן. כפי שפרסמנו, מי שנמצא ברשימת המשוחררים של האדומים הוא החלוץ דמבה קמארה, וצמד הקשרים, סטפן ספירובסקי ופרנסיס קיירמה, שעשויים לעזוב כבר בתחילת חודש ינואר על מנת לפנות מקום לקשר האורוגוואי פליפה רודריגס, שיחתום באופן רשמי בימים הקרובים.

רודריגס צפוי להרוויח שכר דומה לזה שהרוויח הצפון מקדוני – 170 אלף יורו לעונה בחוזה לשנה וחצי עם אופציה לעונה נוספת. בתוך שבועיים הקשר יסיים את חוזהו בקבוצה הפרואנית, אליאנסה, ולאחר מכן יחתום בישראל ויחתום בכפוף לבדיקות רפואיות. החלוץ מייקל אולהה, שכבר חתם בהפועל תל אביב הבהיר כי אין בכוונתו להפר את ההסכם נכון לעכשיו. האדומים מצפים לנחיתתו של החלוץ מהליגה הויאטנמית ולא ידונו בנושא עד שיגיע למתחם חודורוב. למרות זאת, הפועלים מתכננים לשתף עד סיום העונה רק חמישה זרים כדי לזכות במענק של 300,000 ש"ח ממנהלת הליגה. 

במקביל, האדומים ממתינים להתפתחויות מול מכבי נתניה בעסקת אולסק-ברשצקי. ומעבר לכך, קבוצת הבעלים הבהירה לאלונה ברקת, שלמרות הרצון הגדול לראות את חנן ממן מצטרף בינואר, אין באפשרותם לעמוד בדרישות השכר הגבוהות ללא השתתפות משמעותית של קבוצתו הנוכחית, הפועל באר שבע. 


חנן ממן. מתרחק מבלומפילד (דני מרון)

השיחות להעברתו של המגן השמאלי מלוקרן, עומרי בן הרוש נמשכות. בצוות המקצועי מצפים לבואו של מגן הנבחרת, בעיקר לאור העובדה שביכולתו לתפקד גם כבלם. 

ביום ראשון תארח הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד בגביע המדינה את הפועל קטמון, ופרט למאור בוזגלו, שמחלים מהפציעה ומחכה לאישור להגביר את קצב האימונים, ושחר הירש, סגל מלא יעמוד לרשותו של ניר קלינגר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי