אוהדי הפועל ת"א התפרעו באימון, מייקל אולהה נחת ויצטרף

איציק ניסנוב , שרון ניסנוב
איציק ניסנוב, שרון ניסנוב | עדי אבישי

בעקבות מצב המועדון ולאחר שכבר הפגינו מול ביתו של איציק ניסנוב, כמאה אוהדים הגיעו למתחם ולצד קללות קשות גם דפקו על גגות רכבי השחקנים שנותרו המומים. אבטחה הוזמנה למקום, קלינגר הבטיח שינוי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיימה הבוקר (שישי) אימון נוסף במתחם חודורוב לקראת משחק גביע המדינה ביום ראשון באצטדיון בלומפילד נגד הפועל קטמון ולשמחת אנשי המועדון הוא עבר בצורה יחסית חלקה וללא הפרעות, עד שהשחקנים יצאו מהמתחם ועשו את דרכם לעבר המכוניות – שם דברים התחילו להסתבך.

ברשתות החברתיות קראו אוהדי הפועל תל אביב להגיע למתחם ולהמשיך להפגין נגד ראשי המועדון, בדרישה שיעבירו את הבעלות לאנשי עסקים אמידים שיוכלו להשקיע ולשקם את הפועל ת"א, אולם רק כ-20 אוהדים הגיעו ומעבר לקללות נגד ראשי המועדון והשחקנים, נשמר הסדר. כל זאת נכון עד לסיום האימון, כי לקראת סיומו הוכפלה כמות האוהדים ובסופו של דבר קרוב ל-100 אדומים תקפו את השחקנים ואת ראשי המועדון בקללות קשות, חלקם אף דפקו על גגות רכבי השחקנים שנראו המומים, כשרק כוח אבטחה שהוזעק למקום מנע את התלקחות האירוע. המאמן ניר קלינגר יצא אל האוהדים, שצעקו לעברו "מכביסט" ו"בונקריסט", אך הוא השיב שהוא מבטיח שהפועל ת"א תצא לדרך חדשה בקרוב. האוהדים אמורים להפגין גם ביום ראשון בבלומפילד, במשחק הגביע נגד הפועל קטמון.

כידוע, המאבק החריף ביום רביעי בלילה, כשכמה עשרות אוהדים הגיעו לכפר שמריהו, סמוך לביתו של אחד הבעלים, איציק ניסנוב המתגורר בסמוך לביתו של אלי טביב, אחד מהבעלים הקודמים שגם נגדו בזמנו הפגינו, וקראו קריאות למכירת המועדון ואף היו מי שקראו להחזיר את הקבוצה לטביב. בקרב האוהדים יש כוונה להגיע בתקופה הקרובה להפגין גם מול בתיהם של הבעלים האחרים, שרון ניסנוב, בועז תושב וזאב גרינברג.


אוהדי הפועל ת"א. מתכוונים להפגין גם מול בתי הבעלים האחרים (דני מרון)

ולנושא אחר: החלוץ הניגרי מייקל אולהה, שחתם עוד בחודשי הקיץ וסיים לאחרונה את חוזהו בקבוצתו מוויאטנאם, נחת לפנות בוקר בישראל ויצטרף מחר לאימוני הקבוצה לקראת רישומו בסגל והצטרפותו הרשמית עם פתיחת החלון בתחילת ינואר. בנושא המקצועי, במועדון פועלים כדי לחתום כבר בימים הקרובים עם הקשר האורוגוואי פליפה רודריגס מצפים משלושת השחקנים הזרים, סטפן ספירובסקי, דמבה קמארה ופרנסיס קיירמה למצוא מועדונים אחרים עד פתיחת חלון ההעברות ב-8 בינואר. לסגל נגד קטמון ירושלים אמור לחזור החלוץ עומר דמארי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי