מכבי תל אביב למנהלת: "אי הכנסת ציוד עידוד – פגיעה במותג"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

אחרי שנתקלה בסירוב מצד משטרת ישראל, האלופה שלחה מכתב בהול לארז כלפון: "מבקשים את עזרת המנהלת באופן דחוף, אנו מייצגים קהל אוהדים גדול ושומר חוק"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שיגרה היום (ראשון) מכתב דחוף למנהלת הליגה, בו דרשה את עזרתה בהכנסת ציוד עידוד למשחקי הקבוצה באצטדיון בבלומפילד. הצהובים פנו תחילה למשטרת ישראל והציגו פתרונות אשר אמורים היו לתת מענה לדרישות, אך נתקלו בסירוב ובשל כך החליטו לערב את יושב הראש ארז כלפון. בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי, במהלכו נשרפו כיסאות וצלם נפגע בראשו מאבוקה שהושלכה, אסרה משטרת ישראל על הכנסת ציוד לאצטדיון בלומפילד באופן גורף לאוהדי כל הקבוצות.

המכתב שנשלח על ידי מכבי תל אביב למנהלת הליגה

"בעקבות אירועי הדרבי מיום 2019.12.4, בו אירחה הפועל תל אביב את מכבי בדרבי הראשון בבלומפילד המחודש, החליטה משטרת ישראל לאסור על הכנסת ציוד עידוד לאצטדיון וזאת באופן גורף לאוהדי כל הקבוצות. כבר עתה חשוב לציין כי מכבי תל אביב רואה בחומרה רבה את אירועי הדרבי והיא מגנה את התנהגותם של אוהדים המעורבים באירועים אלו. כפי שידוע לך, מכבי תל אביב משקיעה מאמצים רבים על מנת לייצר חווית כדורגל מהנה ובטוחה לכל האוהדים המגיעים לאצטדיון.

"יחד עם זאת חשוב לנו להדגיש ולהזכיר לכל הגורמים האמונים על ניהול ואבטחת אירועי הכדורגל בישראל, שאנו מייצגים קהל אוהדים גדול ושומר חוק. קהל של נערים וגברים, נשים וילדים. משפחות שלמות שמגיעות למשחקים לעודד את הקבוצה ולהיות חלק מהחוויה. אנו סבורים כי אין זה נכון והוגן שמספר מצומצם של אוהדים במשחק חוץ אחד יהרסו את החוויה של קהל שלם.


שער 11 במתכונת החדשה. פגיעה במותג? (אריאל שלום)

"עידוד קבוצת כדורגל על ידי אוהדיה מלווה בציוד עידוד בכל האצטדיונים בעולם. אנו מבינים את חומרת הנסיבות אך מבקשים לסייע לנו במציאת פתרונות שיהיו מקובלים על כל הצדדים וזאת על מנת להחזיר את חווית הצפייה החיובית באצטדיון בלומפילד. האיסור על עידוד כאמור לא רק שמשפיע על האווירה הצבעונית והשמחה באצטדיון אלא גם מבטל את היתרון הספורטיבי שטמון במשחקי בית.

"האיסור על הכנסת ציוד עידוד באופן גורף התקבלה, בין היתר, בשל ליקויים הקיימים במתקן. מאז אירועי הדרבי, פעלה מכבי תל אביב מול כל הגורמים הרלוונטיים על מנת לאפשר הכנסת מספר מצומצם של פריטי עידוד (תופים ודגלי תלייה), פריטים להם אנו יכולים לתת מענה תפעולי, משלים וחלופי בהתאם למגבלות הבטיחות והביטחון שהוצגו ע"י המשטרה.

"בישיבת אישורי תוכניות למשחק שהתקיימה היום במשטרת ישראל הצגנו פתרונות אשר אמורים לתת מענה לדרישות המשטרה, אך לצערנו נתקלנו בסירוב. בשל כך, אנו פונים אליך ומבקשים את הסיוע של המנהלת. אנו סבורים שהאיסור האמור פוגע במותג הכדורגל כולו.

לפנינו עוד השבוע שני משחקים באצטדיון בלומפילד. הראשון ביום שלישי, בו נתארח אצל בני יהודה ת"א והשני ביום שבת בו נארח את הפועל כפר סבא. על כן אנו מבקשים את עזרת המנהלת באופן דחוף על מנת שכבר ביום שלישי הקרוב אוהדי שתי הקבוצות יוכלו לבוא וליהנות מחוויית כדורגל מלאה, שמחה וצבעונית, חוויה אשר מקובלת בכל העולם ובפרט בכל המגרשים האחרים בישראל".

 
 
 
 "עידוד קבוצת כדורגל על ידי אוהדיה מלווה בציוד עידוד בכל האצטדיונים בעולם" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי