יואב כץ: "אין מיטת טיפולים? המיטה נשברה, זה יכול לקרות"

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה התייחס ב-103FM לפוסט של טאפוקו: "למחרת כבר הייתה מיטה אחרת. שוחחתי איתו וכנראה לא הבנו נכון אחד את השני". סילבס: "מאמן מצוין, רוצה שימשיך בעונה הבאה". הדרבי: "מצפה למשחק טוב"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לא שקט בהפועל חיפה. למרות ההצלחה המקצועית בליגה ובגביע ישנה ביקורת בסגל השחקנים סביב ההנהלה, לאחר שנדרשו לקנות אוכל בתחנת דלק בדרך חזרה מהמשחק בלוד והפוסט של קווין טאפוקו, שבעקבותיו הועמד לוועדת משמעת. בעקבות אירועים אלו ולקראת משחק הדרבי נגד מכבי חיפה, דיבר בעלי הפועל חיפה יואב כץ בתוכנית הספורט של רדיו 103FM.

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה: "אני מצפה למשחק טוב, אני מקווה לנצח את המשחק בדיוק כמו שהיה בשלוש וחצי השנים האחרונות עם יחס שערים של 1:10. מכבי חיפה פיירוביטית? היא הייתה פייבוריטית גם בשבעת המשחקים האחרונים, אבל גם אז ניצחנו. האחוזים שלנו משתפרים ב-20% כאשר אני מגיע לארץ".

על חיים סילבס: "מאוד מרוצה מהעבודה שלו, הוא בחור מצוין וגם מאמן מצוין. ברגע זה אני יכול לומר שסילבס יהיה המאמן בשנה הבאה, אבל גם הוא צריך להסכים, יכול להיות שהוא יקבל הצעה מאיטליה".


"יישאר בעונה הבאה בפועל חיפה". חיים סילבס (מאור אלקסלסי)

שחקנים בהפועל חיפה עצרו כדי לאכול בתחנת דלק: "אני לא יודע שום דבר לזה, אני מתנצל. בואו נעבור הלאה".

הכדורגל של הקבוצה: "הוא היה מצוין נגד בני יהודה וגרוע נגד מכבי נתניה. אנחנו מאוד לא יציבים ואין מה לעשות ומקווה שנשחק נגד מכבי חיפה כמו ששיחקנו נגד בני יהודה".

הייתה רוצה להחתים מאמן לחמש שנים: "שלומי דורה היה מאמן ארבע שנים רצוף. נגיד ככה בארצות הברית עובדים איתי אנשים שעובדים בין שבע שנים ל-30 שנים, אבל אין מראש לא הייתי מחתים מאמן לארבע שנים".


שלומי דורה. עבד עם יואב כץ במשך ארבע שנים (ערן לוף)

על הפוסט של טאפוקו על כך שאין מיטת טיפולים: "המיטה נשברה, זה קורה שמיטות נשברות. מחר הייתה מיטה אחרת, תדברו על כדורגל ולא על מיטות".

ההתנהלות של טאפוקו: "שוחחתי איתו אתמול, ואני הבנתי משהו אחד ויכול להיות שהוא הבין משהו אחר, וכנראה אצטרך לדבר איתי פנים אל פנים. אני אולי אעשה את זה היום. תלוי בעיקר בהתנהגות של קווין כי איתי בשיחות הוא מתנהג מאוד יפה. אצטרך לרדת לפרטים למה שקורה. אני אף פעם לא לחצתי על שום מאמן לעשות שום דבר, ואני לא אומר שהוא טעה, אני עדיין לא יודע את כל הפרטים".

יהיה חיזוק בינואר: "עוד שבועיים בכדורגל זה אינסוף. יש לו כמה משחקים ואחרי זה נדבר".


"תדברו על כדורגל ולא על מיטות". יואב כץ מגיב לפוסט של קווין טאפוקו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי