"ההדחה מהגביע הייתה מתסכלת, חזרנו להיות קבוצה גוטמנית קצת"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

לאחר מינויו של שרון מימר, היועץ המקצועי של הפועל חדרה אורן גולן התראיין ל-103FM לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע: "חושב שיצאנו מהמשבר. לוסיו? היה מתוסכל מסגנון המשחק הקודם שלנו". הגביע: "לא היה המטרה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה נמצאת בימים אלו בעידן חדש, לאחר מינויו של שרון מימר למאמן הקבוצה. בשני משחקיו של בשרון, המאמן החדש הצליח לקטוע את רצף ההפסדים שעבר על המועדון עם ניצחון באשדוד ותיקו בגביע המדינה, שנגמר בהפסד מתסכל בהארכה למחזיקת הגביע בני יהודה. היועץ המקצועי אורן גולן התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM לקראת משחק הליגה הקרוב של קבוצתו נגד הפועל באר שבע.

המשחקים האחרונים: "נגד אשדוד שיחקנו טוב מאוד ולקחנו נקודות חשובות. צריך לזכור שהיינו אחרי שלושה הפסדים רצופים. היו לנו הרבה אנרגיות טובות ולפרקים שיחקנו גם כדורגל טוב מאוד. נגד בני יהודה בגביע לא הצגנו משחק טוב וההדחה אכזבה. זה הזכיר לי את המשחק בליגה נגדם. חזרנו להיות קבוצה 'גוטמנית' קצת".

המחזור הקרוב נגד הפועל ב"ש: "אני יודע שחסרים להם כמה שחקנים בהגנה, אבל גם לנו יש חיסורים. אם מסתכלים על הסגלים של הקבוצות, אחרי שמורידים את השחקנים החסרים, אני חושב שכל מי שנותר אצל ב"ש הרבה יותר איכותי ממי שמשחק בחדרה".


מימר. "ימים יגידו כיצד אני והוא נסתדר" (לירון מולדובן)


המשבר:
"אני חושב שהצלחנו לצאת ממנו. המשחק נגד אשדוד היה חשוב מאוד לקבוצה, ובליגה כזאת שוויונית, שני משחקים שאתה מנצח ומפסיד מאוד קריטיים להמשך העונה. העבודה עם מימר? ימים יגידו כיצד אני והוא נסתדר. בינתיים, יש לי הרגשה טובה מאוד".

השחקנים הצעירים: "אם מסתכלים של שני המשחקים האחרונים שלנו, אפשר לראות שדניאל סולומון שיחק והיה נהדר. כנ"ל גם לגבי גלעד אברמוב. אפשר לקרוא להם 'שחקני המריבה' עם אורי גוטמן, אבל אפשר לראות ששחקנים מהנוער תשתף שחקני נוער והכל בסדר. "האם הצבתי את זה כתנאי למימר? חד משמעית כן".

 
הזרים: "אנחנו צריכים לראות מה יקרה עד שחודש ינואר יגיע. לגבי לוסיו, הוא היה מתוסכל מאוד מסגנון המשחק הקודם של הקבוצה. הוא התחיל את העונה טוב, אבל אחר כך חלה ירידה מקצועית ביכולת שלו, והוא גם עבר חוויה משפחתית משמעותית מאוד אחרי שאשתו ילדה, וזה לקח ממנו אנרגיות. לגבי דידייה קוגבנייה, קיימת אכזבה גדולה מאוד ממנו".


לוסיו. "היה מתוסכל מאוד מסגנון המשחק הקודם של הקבוצה" (דני מרון)

ההדחה מגביע המדינה: "קיבלנו הגרלה לא קלה לסיבוב הראשון, ועפנו ממנו אחרי תיקו נגד מחזיקת התואר. לא הפסדנו את המשחק עצמו, אלא את ההארכה שנפלנו בה מהרגליים. כל הכבוד לבני יהודה. הגביע לא הייתה מטרה שלנו העונה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי